Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk lov for offshore selskab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Folk

 

Jeg har nogle spørgsmål som jeg håber der er nogen her der kan hjælpe mig med.

 

Jeg har fået en fed ide (syntes jeg selv) til et internetfirma, men det er desværre ikke lovligt iflg. dansk spillelovgivning, da dansk tipstjeneste jo desværre har monopol på den front.

 

Jeg ville hører om der var nogen der kunne fortælle mig om dansk lovgivning gælder for et internetfirma der er registreret offshore med .com (eller .dk) på en udenlandsk server men det bliver drevet fra danmark.

 

Der er ikke et spørgsmål om skat m.m. det har jeg skam ikke noget mod at skulle betale, men jeg ville gerne slippe for at hører under den danske spillelovgivning så jeg kan starte min virksomhed og samtidig også slippe for ting som revisionskrav, moms og lignende.

 

Håber nogen kan hjælpe.

 

Hilsen

 

Michael Kollerup

Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Spørg løs hvad du vi vide :)

 

Men du kan ikke drive det lovligt fra dk.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hverken ledelsen eller ansatte må arbejde med konceptet fra Danmark, så du må rykke teltpælene, hvis du vil videre med konceptet.

Måske jeg kan hjælpe. Jeg er bosat i Costa Rica, hvor gambling relaterede virksomheder frit kan etablere sig, sålænge de ikke tager imod kunder fra Costa Rica - og i øvrigt får en databehandlingslicens (~$1500).

Skulle det komme på tale, kan jeg også være dig behælpelig med stiftelse af et offshoreselskab (billigt, uden dikkedarer, fri for skjulte gebyrer og hvad man ellers kan finde på markedet).

Send evt. en privat besked/mail.

Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klart anbefale at du tager i mod hjælp fra Lasse. Det er langt nemmere at få papir arbejdet gjort lokalt. Har tidligere etableret flere Costa Rica selskaber men har erfaret at det tager alt for lang tid hvis ikke der bliver fulgt op hele tiden.

 

Mvh.

 Rene

Certus Corporate Service Danmark

Leverandør af Offshore selskaber fra hele verden.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)