Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil hjælpe to unge iværksættere med at lille stykke lager/kontor område som vi kan leje i KBHs området?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Fra  Interbiz Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino-folket..

Jeg ved at jeg sikkert vil blive henvist til lokalebørsen her på siden, men der har jeg kigget og kunne ikke finde noget der passer både pengemæssigt og størrelsesmæssigt. Derfor skriver jeg her i forsøg om at tale til et eller flere iværksætter-hjerter, som ønsker at hjælpe to unge der vil frem!

Vi er i vores spæde start og ønsker et tørt lagerlokale med et lille kontor, hvorfra vi kan starte med at "overtage verden" :-) Det skal meget gerne ligge i københavnsområdet. Lagerlokalerne skal være godkendt til opbevaring af fødevarer, som hverken skal nedfryses eller opvarmes. Det skal bare være tørt.

Hvis i som virksomhed har lidt overskudsplads på lageret og måske et skrivebord tilovers, i københavnsområdet, så vil vi meget gerne høre fra jer.

Lad mig høre om jeg har talt til nogle iversætterhjerter derude i Amino-landet :)

Mvh.

InterBiz

Fra København
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Fra  Interbiz Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det passe der ikke er nogen af jer Amino'er, som har lidt overskudslagerplads???

 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. May 07
Indlæg ialt: 13
Fra  City Self-Storage Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Interbiz,

Jeg er da sikker på nogle gerne ville hjælpe, jeg ville gerne men vores lagerlokaler er ikke godkendt til fødevarer og det går jeg ud fra er en væsentlig del af jeres behov... Wink

Held og lykke med din søgen... Og skulle du mangle plads der ikke er til fødevarer så vender du endelig tilbage...

MVH

Martin

City Self-Storage

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Fra  Interbiz Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael & Martin

Tak for jeres feedback :-)

Martin jeg har tænkt på city selfstorage, men som du siger var jeg usikker på om det er godkendt til det. Det er ikke ferske varer vi har med at gøre. Det er pakkede fødevarer med lang holdbarhed, det kræver dog at der ikke er for store temperatursvingninger og at der er tørt.

Michael tak for de to links, jeg har set på dem og det er enten for dyrt eller for stort. Vi søger noget småt 15m2 - 30m2 sådan cirka, til billige penge.

Tænkte der måske var en større virksomhed i blandt os Amino'ere som arbejder indenfor den samme brnache og måske har lidt lagerplads til overs.

Mvh.

Jõse , InterBiz

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)