Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingssystem til hjemmesiden

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

jeg har snakke med Morten Lanng Gulstad i telefon og "vi" komme frem til at jeg vil bruge paypal og bankeoverføles til min hjemmeside da jeg heller ville start firme/hjemmeside still og rolig op. og hvis det går rigtigt godt det første år så kun det måske være der efter at jeg købe en varer hos epay.dk 

tak for hjælpen alle sammen.. :) 

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Søren Velling:
Dog skal du være opmærksom på at hverken PayPal eller MoneyBookers giver dig mulighed for at modtage Dankort, da NETS har monopol på dette kort.

Ville lige gøre opmærksom på, at moneybookers rent faktisk tager Dankort. Se her (Under "Denmark"). Jeg har selv fået moneybookers op at køre på min kommende webshop, og det virker upåklageligt.

Mvh.

Mads 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay jeg vil kkgge på det når jeg kan og har mulighed for det . Dog vil jeg bare ikke ude og give vold mange penge for det og jeg kun få har 10 kunder på et året f.eks.

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Moneybookers koster ikke mange penge. Det er netop derfor jeg bruger det. Der er ikke nogen månedlige gebyr kun gebyr hver gang du foretager en transaktion. Se her.

Mvh.

Mads

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay jeg vil lige tjek det uden men er det kun det som du har købt eller hvad ??

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 02:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken nogle kort kan de tag?

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

faxe:

Hej

Søren Velling:
Dog skal du være opmærksom på at hverken PayPal eller MoneyBookers giver dig mulighed for at modtage Dankort, da NETS har monopol på dette kort.

Ville lige gøre opmærksom på, at moneybookers rent faktisk tager Dankort. Se her (Under "Denmark"). Jeg har selv fået moneybookers op at køre på min kommende webshop, og det virker upåklageligt.

Mvh.

Mads 

Det er rigtigt at de reklamere med at de modtager Dankort, men det gør de ikke. Har skrevet flere gange med Moneybookers support og de understøtter ikke dankortet, så aner ikke hvorfor de reklamere med at de kan modtage betalinger over Dankort.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være det er dyrt, men ellers kan jeg varmt anbefale DIBS. Måske lidt dyrere end de mange andre gode forslag, men det er noget som kunderne kender og den tryghed kan være godt købt.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har snakke med en ven og han vil klart anbefale mig ewire.dk da jeg kun skal betale 395 engang! og der efter som du kan se her 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)