Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering? bedre konvertering? Bedst mulig SEO!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er
 

Det er ikke sikkert i er i humør til at snakke om noget så tungt som optimering af hjemmeside og SEO så sent om aftenen, men nu tager jeg alligevel chancen :))

Jeg er så småt ved at få alle mine produkter op, dog mangler der lige en masse billeder som ligger hos en grafiker, som har lovet dem færdige om 2 dage. Så de skal bare lige smides op.

Jeg tænkte på om der var nogen herinde der gad tage et kig på siden, og komme med forslag til forbedringer til den, både i forhold til udseende, konvertering, og SEO optimering. Hvis der er nogen som kender nogen (eller selv kan)som kan hjælpe med det, ville det også være helt fantastisk :)!   

Min side hedder: www.phonedeals.dk. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

kontakt siden op der med dit cvr nummer samme med dine andre kontakt info det giver lige siden et ekstra gang troværdighed .

fodnoten svær at læse lys da lys skrift type på en lys baggrund, få lavet en mere mørk skrift type der.

flere produkter har ingen produkt fotos få nogle fotos der , det sælger produkterne bedre

produkt beskrivelserne ville jeg bruge en lidt mere mørk skrift type derved også lettere at læse

social medier en fordel med google plus på siden det er ved også blive populært i DK

Titlen til google er meget ens , lav dem alle mere unikke de fleste har 5 ens ord alle samme , det kan forbedre lidt siden vis de laves lidt mere unikke de titler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)