Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgesmål kan man eje sit ejet selvbtjening benzintank?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :



Hejsa amino

Var meget nysgerrige og ville vide om man kan eje sit ejet selvbtjening benzintank?

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart tror jeg godt du kan. Jeg har hørt der er nogle som ejer nogle få stykker, men jeg tænker umiddelbart at der skal søges om noget godkendelse da der må være lidt omkring sikkerheden i det. Jeg ved dog ikke hvor man søger herom, men mon ikke man kunne spørge på kommunen?

Tilmeldt 12. Jul 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man godt. Men om der er penge i det kan jeg næppe tro. Jeg har selv en benzinstation, og det er ikke brændstof der giver mig brød på bordet. Det er blot et godt tilskud :)

Men der er mange regler og mange ting som der skal være styr på i forhold til regler og godkendelser. Derved er der fordele ved at være en del af en større kæde.

Staten kan simpelthen straffe dig i hoved og r... hvis ikke der er styr på alle papirer og godkendelse. og skulle uheldet være ude og der er udslip, er det en kæmpe regning i mange million klassen hvis man selv ejer et lille anlæg.

Med mine år i branchen ville jeg ikke turde at have mit eget lille tankanlæg, uden at være en del af en kæde.

Men du kan jo bygge et anlæg og være selvejer i en kæde... Altså eje anlæget og have shell, unox, jet eller andet.

Held og lykke

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :


Tak skal i have, så det kan man
Ved jet uno x og shell hvad med de der ok benzin de er måske salskab?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)