Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lancering af nyt tøjmærke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen.

 

Jeg går i øjeblikket og leger med tanken om at starte mit eget tøjmærke, som jeg selv designer.

Men jeg har læst her på forummet, at hvis man vil starte sit eget tøjmærke og hvis det skal virke professionelt, så skal man til Asien eller østeuropa og få det produceret. Jeg har søgt lidt på nettet, men jeg synes ikke rigtig jeg kunne finde nogen tekstilfabrikker der kan klare det job, har du en god kontakt her?

 

Til at starte med, vil jeg købe et mindre lager (5 t-shirts i hver størrelse) og se om jeg kan få afsat dem. Hvis det går godt, vil jeg producere flere og lave flere designs. Men hvis jeg skal starte med så lille en ordre, kan det vel næppe betale sig at bestille det i udlandet, så kender du/i en fabrik her i landet, som evt kan klare den lille ordre for mig, så modtages et svar med kyshånd?

 

Eneste krav er, at der skal være eget mærke i nakken, et label, en god trøje-og-tryk kvalitet. Og hvad kommer det evt. til at koste hvis du/i har en idé om det?

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Du kan prøve www.maideinchina.com eller www.alibaba.com der finder du helt sikret nogen som kan producere det, men ikke 5 stk. af gangen du skal min. købe 100 stk hvis ikke 500. :)  for ellers vil de ikke producere dem og slet ikke til billig penge.

 

Det har jeg selv prøvet hos 10 forskellige leverandør.

 

Men husk at være hård og fast mod dem, for de er meget stædig :) især med fragt og demo modeller :)

 

 

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 04:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bricks.

Tænker du på t-shirts med eget tryk og logo og mærke i nakken og sådan? eller tænker du på selve designet og formen af selve stoffet.?

Venlig Hilsen

Alex Due - Your Wardrobe

www.your-wardrobe.dk

 

Fra Randers
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 71
Fra  NEMkontoret Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke noget jeg har så meget forstand på, men har et forslag til en sparringspartner, jeg ved der har forstand på den slags og som også har erfaring i forhold til østen, produktion osv osv

http://www.ingesejr.dk/

Med venlig hilsen Lone

Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Bricks

jeg vil gerne hjælpe med syarbejdet.

ring mig op på 26199112

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)