Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du som iværksætter blevet hjulpet af det offentlige?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner

Vi vil på Amino prøve at kortlægge hvilke offentlige tiltag der er for iværksættere og hvad de gør af gavn.
Det vi har brug for lige nu, er ikke at du fortæller din historie, men fortæller hvem du har været i kontakt med.
Så har du fået hjælp i et væksthus eller et andet offentligt tiltag.
Så skriv navnet på det her og adressen hvis du har det og en enkelt linje om hvad du fik hjælp til.
Når vi har styr på databasen, så kommer vi og spørger dig om din mening.
Så hold igen på krudtet godt som skidt og fortæl os hvem der prøvede at hjælpe dig.

Tak for det.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Skattecenteret (er stadig i tvivl om det var for at hjælpe eller for at kontrollere)

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

House if Innovation i Kolding (et offentligt støttet væksthus), har hjulpet mig med en masse jura- og praktiske spørgsmål omkring det at starte selv. Stor hjælp. 

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Fra  Bioburn.dk - Kvalitets biopejse Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har besøgt væksthuset i kbh NV, fik ærligt talt ikke noget ud af det. Det var lige da vi skulle starte virksomheden, og måske fik vi ikke det store ud af mødet da vi ikke havde en klar intention med mødet udover noget lavpraktisk (firmastruktur).

Vi har egentlig ikke brugt andre tiltag da der ikke lige er noget som er relevant pt. - jeg har dog været jalous på væksthuset midtjylland hvor de har lavet nogle ret spændende events

Vil du gerne have mere relevant trafik? Så læs min blog om content marketing.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg har ikke fået skyggen af hjælp af det offentlige - men har så tilgengæld heller aldrig bedt om det.

Jeg kommer fra en tid hvor man kun havde kontakt med det offentlige når de krævede ind. Damn jeg lyder gammel...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at "komme ind" i http://www.vaekstfabrikkerne.dk. Der kan jeg leje et super billigt skrivebord med tilhørende mødelokale. Der er noget mentor-ordning, og diverse vejledning mht salg, administration og så videre. En stor del af det er EU-finansieret, og så er der en beskeden egenbetaling.  Jeg har rimeligt store forventninger til det, men er som sagt ikke kommet igang endnu.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Erhvervskontoret (Ishøj Kommune): samtale samt henvisning til målrettet grundforløb hos advokat + revisor (2 timer hos hver). Et positivt tiltag, som gav mig en fornuftig, grundlæggende viden om opstart af virksomhed og ikke mindst muligheden for at stille relevante spørgsmål.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var til informationsaften om skat og moms, inden man stifter egen virksomhed, arrangeret af Københavns Kommune. Det er vist noget, der gøres løbende rundt omkring.

Hej med dig :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 37
Fra  CIBIS - Fødevarerådgivning Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har fået hjælp af nordjysk iværksætter netværk (http://www.nin.dk/). Som kører i rammen af Væksthus Nordjylland, men praksis udført at erhvervs afdelingen ved Aalborg kommune. 

Vi købte 8 rådgivningstimer for 1000kr - Som kan anvendes hos revisorer, advokater mv. Dertil er 5 timers basisrådgvining hos erhvervskontoret. 

mvh Jesper

Cibis - Fødevarerådgivning - www.cibis.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået hjælp to steder - Væksthuset i Kbh og Skattecenteret (det informationsmøde, andre også nævner)

/Marianne

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)