Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt site hvor jeg deler ud af min ekspertise - feedback omkring sitet / koncept ønskes!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har netop lagt mit nye site www.BilimportGuide.dk online. Import guides er ikke noget nyt i sig selv, dog syntes jeg, at kvaliteten og brugervenligheden var noget slap hos de eksisterende. Jeg har en baggrund som selvstændig indenfor bilbranchen med speciale i bilimport og jeg bliver meget ofte spurgt om det kan svare sig, at hente en bil hjem fra Tyskland, så jeg tænkte at jeg ville lave en "helt nede på jorden" guide, hvor man får svar på ALT omkring bilimport.

Jeg har valgt at krydre guiden med en masse beregningseksempler på udvalgte bilen, så kunne være attraktive at importere. Jeg vil løbende (1-2 gange ugentlig) ligge afgiftsberegninger på nye bilmodeller op på sitet, så folk kan få nogle guldkorn og måske gøre brug af et konkret eksempel.

Jeg har kombineret mit site med en Facebookside BilimportGuide, som man kan "Like" og så få nye beregningseksempler direkte på sin Facebook væg 1-2 gange om ugen.

Jeg har lukket mit firma grundet nye projekter, jeg håber mange folk vil få glæde af min ekspertise i form af de afgiftsberegninger jeg løbende ligger op på sitet. Der er allerede beregningseksempler på biler, som man kan have på plader til 100.000kr under prisen på de billigste, som står til salg hos forhandlerne herhjemme, så der er gode muligheder for folk, som skal have ny bil - eller folk som vil tjene penge på at hente en bil og sælge den videre! ;)

Hvad synes I om mit nye site og selve konceptet?? :)

På forhånd tak!

Ruben

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg fandt visse steder rundt omkring brugte der var en del billiger hvad er fordele og ulemper ved at købe en brugt og spare 400.000 kroner http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/audi/a6/24-v6-avant-tiptr/1249748 set i forhold købe ny og eller købe i udlandet ?

kontakt siden en fordel der med en kontakt formular derved lettere at kontakte jer

det kan være en fordel seo at få google plus på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Uddyb gerne hvorfor det skulle være en fordel at have Google plus på sitet i forhold til SEO?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes der mangler noget content på sitet. Ved ikke helt hvad dit mål med sitet er, men der er en del ting du godt kunne forbedre hvis du ønsker at skabe noget mere trafik.

Men konceptet syntes jeg er helt fint!

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ruben.

God idé med denne slags side :-)

Flot side, med ville nok lave noget menu i toppen,  stedet for kun i højre side :-)

 

Og evt flytte din ansvarsfraskrivelse ned i din footer

 

Hilsen Casper

 

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Kirk:

Uddyb gerne hvorfor det skulle være en fordel at have Google plus på sitet i forhold til SEO?

det  hjælper en i serp http://www.concept-i.dk/blog/google-plus-guide.html forklare en af de bedste seo eksperter , der har tit været tråde her på amino.dk med flere fordele vedr google plus

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin Kirk:

Syntes der mangler noget content på sitet. Ved ikke helt hvad dit mål med sitet er, men der er en del ting du godt kunne forbedre hvis du ønsker at skabe noget mere trafik.


Men konceptet syntes jeg er helt fint!



Det er jo netop sådan nogle ting jeg gerne vil have uddybet. ;)

Hvad content synes du der mangler på siden og hvad kan jeg gøre for at få mere traffik?
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Få laver nogle flere punkter i din menu, det gør det nemmere for den besøgende at finde rundt. - Det gør at den besøgende ikke behøver at rulle lant ned for at finde det de søger. :)

Mvh Simon Andersen

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikael christiansen:

jeg fandt visse steder rundt omkring brugte der var en del billiger hvad er fordele og ulemper ved at købe en brugt og spare 400.000 kroner http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/audi/a6/24-v6-avant-tiptr/1249748 set i forhold købe ny og eller købe i udlandet ?


kontakt siden en fordel der med en kontakt formular derved lettere at kontakte jer


det kan være en fordel seo at få google plus på siden



Jeg er ik sikker på med forstår dit indlæg/link.

Fordelen ved at købe brugt bil og spare en masse penge i forhold til at købe ny, den giver vel sig selv... :)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ruben Rasmussen:
Mikael christiansen:

jeg fandt visse steder rundt omkring brugte der var en del billiger hvad er fordele og ulemper ved at købe en brugt og spare 400.000 kroner http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/audi/a6/24-v6-avant-tiptr/1249748 set i forhold købe ny og eller købe i udlandet ?

kontakt siden en fordel der med en kontakt formular derved lettere at kontakte jer

det kan være en fordel seo at få google plus på siden



Jeg er ik sikker på med forstår dit indlæg/link.

Fordelen ved at købe brugt bil og spare en masse penge i forhold til at købe ny, den giver vel sig selv... :)

ja man spare en masse kroner , efter som slid jo ikke kan forsvare den nedgang i prisen på flere 100.000 kroner Big Smile

desuden hvad vis jeg findes en ny bil i danmark til 20.000 kroner billigere pris end dit pris overslag hvad gør jeg så ??????? når man som fejl købte bilen i tyskland , derved ekstremt vigtigt du får en ansvars skrivelse på siden og den er meget frem på siden

så i sverig kunne få en porsche 911 http://www.bilweb.se/bil/stockholm/porsche-911-carrera:12469043 til under en ½ million er der ikke mindste lige så store fordele at købe bil i Sverige som som i tyskland , jeg kunne godt bruge der sammenlignes flere lande så man får den bedste pris

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)