Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man bestille 11 McNuggets i en ordre?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Her på årets næst sidste dag, begynder man så småt at spekulere på at planlægge indtagelsen af fastfood den 1. januar og hvilken type.

Jeg er ikke selv til McDonalds hvis jeg kan undgå det, men til de der er så kommer her noget forbrugerinformation:

Nogle matematikere mente ikkke de havde noget bedre at give sig til, så de har derfor udviklet begrebet "McNugget numrer" (tm). Numrerne er en talrække der indikerer de antal af McNuggets det er muligt at bestille i en ordre, med udgangspunkt i den måde McDonalds pakker dem.

Interessant nok er det at vide (eller er det), at det for eksempel er umuligt at bestille henholdsvis 1, 2, 3, 5, 7, og 11 mcnuggets i en ordre.

Før 4-pak æraen var det dog væsentlig mere spændende, da de kendte McNugget numrer dengang var alle heltal undtagen 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 11, 13, 14, 16, 17, 19, 22, 23, 25, 28, 31, 34, 37, og 43.

Mere information på:
http://mathworld.wolfram.com/McNuggetNumber.html

Dagens ubrugelige viden blev bragt til jer af Gensmanns forbrugerservice.

Med ønsket om et godt og produktivt nytår.
Oscar Eg Gensmann
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
McNuggets - er det ikke de der små afskyvækkende klumper - også kaldet kyllingens svar på en spånplade? :)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe... nej Mikkel, ikke spån... MDF... mdf er træsmuld der ved højt tryk sammen med lim bliver presset til en fast pladeform.

Muligvis samme koncept... en flok kyllinger stuves sammen i et tryksikkert kammer, sprænges til småstykker og samles igen, i dette tilfælde med rasp som limform... hehe....
 
Tusind tak for en fed info Oscar Nogle har åbenbart for meget tid! (Altså McNuggets gutterne...)
 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Såvidt jeg ved er det faktisk slet ikke hele kyllingen der sprænges i stykker inden den samles igen som en MDF-McNugget. Først har man skåret alt det fra man kan slippe afsted med at sælge som "Kylling" (af den ene eller anden art) - det der SÅ er tilbage knuses og limes sammen som McNuggets.

Jeg tror det er noget med at hverken Grise eller Kør ville æde det, og Laksene i dambrug blev syge, så ja, så endte det på bordet hos McDonnalds som en særlig delikatesse. Mums :)
 
- Godt nytår!
Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 06:17
Hvor mange stjerner giver du? :

haha, det er vist det samme i alle deres kyllingebaserede produkter... Her i Delhi er det nemlig, det eneste man kan få på Mc''en... Lige fra den store Maharaja Chicken Mac over Texas Fried Chicken til den velkendte McChicken.. Så jo, der er masser af måder at smadre sit helbred på...

Derudover har de her McDelivery.. Så når man har ædt sig for fed til at gå ned på restauranten, er de kun en opringning væk..
 
Se, det var lige lidt råstof til et godt nytårsforsæt
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt om hvad der skulle være i en mcnugget:
http://www.answers.com/topic/chicken-mcnuggets

Mere ubruglig viden: Ikke engang på de første 3 sider kommer McDonald frem ved en søgning på McNugget - det må være en kunde til dig Mikkel.
 
 
Tilmeldt 28. Apr 05
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Vidste i godt at det "kylling" der bliver brugt til McNuggets er rest kød af rest kød osv.

Altså kyllinge rester der har været igennem 7 fabrikker inden det er godt nok til den Gyldne Havmåge

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)