Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pixmania fusker ?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg sad her til morgen lige og læste denne weekendt "Kup!" indlæg i ekstrabladet.
Og faldt over annoncen om Pixmania, og hvor meget de fusker.
Nogen der kender til Pixmania, og måske har prøvede at blive fusket.
Jeg vil meget gerne høre om jeres oplevelser med pixmania, og måske meningen.




Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu plejer jeg ikke at bruge Ekstra Bladet som sandhedsvidne for meget andet end, at der findes mange fjolser i verden :)

Jeg har handlet flere gange hos Pixmania uden at opleve problemer. Og deres priser er, på de ting jeg har købt, i hvert fald gode.
Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Modtog en barbermaskine fra dem, så sent som i tirsdags - ingen problemer. Men måske er det når der skal byttes, eller repareres der opstår problemer.. Hvad anklager EB dem for?
InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har handlet der 3-4 gange og har aldrig haft problemer. Hver gang har jeg fået varerne indenfor 2-3 dage og de har været i orden. Men det lyder til, at det først er når man har modtaget varerne og de skal byttes, at problemerne opstår og så er det jo derfor, jeg ikke har haft problemer med dem.
Men efter alt den negativ omtale de har fået det sidste år, så har jeg ikke haft lyst til at bestille ved dem og har valgt andre forhandler i Danmark selvom de har været dyrer.
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har også købt forskelligt hardware hos dem af 2 omgange
- 1. gang - hurtig og korrekt levering
- 2. gang - varerne røg ved et uheld retur til Pixmania, og de sad længe "fast" i et pakkebur hos transportfirmaet
Jeg kunne ikke få nye varer tilsendt før de havde fået returpakken. Da den endelige kom retur fik jeg fluks tilsendt
nye varer. Det var altså ikke Pixmania der var årsag til forsinkelsen, det var transportfirmaet!

Så jeg har heller ikke rigtig noget at udsætte dem for!

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg så også programmet i TV i sin tid, hvor de havde fundet nogle meget uheldige sager, som dog endte lykkeligt til sidst. Ser man på hvor meget pixmania omsætter for, og hvor meget de sender ud, bare til Danmark, er det jo klokkeklart at der sker kiksere engang imellem. Tror roligt du kan handle der :-)

// Jesper Skov

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har handlet der mange gange og alting virker super, så jeg er helt og aldeles tilfreds med Pixmania.

 

Dbh Martin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
for 2 år siden "købte" jeg et video kamera, der stod det ville blive leveret 1 uge efter.
de trak pengene i løbet af 2 dage. og der gik 3½ mnd, hvor vi til sidst fandt ud af at vi aldrig havde fået nogen bestilling. og vi ikke var i deres database vi kunne ikke bevise at vi havde købt noget.
Vi havde dog en faktura ting og vi var lige ved at true med en sag fik vi de 3500kr tilbage igen.
det var en slem affærre. men det kan jo have været en svipser.. med deres database. Jeg vil aldrig have noget med dem at gøre igen.

jeg har altså hørt fra mange flere at det er et skid firma kender en der skulle købe en usb pen tror jeg. og han fik den først efter 1½ måned.
plus 1 der købte et SD kort tror jeg. han fik aldrig en faktura, bestiling SD kort, men han mistede 150 kr eller noget. :P

- Det er bare min vinkel.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu skal du jo huske på at ekstrabladet er et roman blad og ikke en nyhedsavis.

Så tag det de skriver med et gran salt.

MVH

Bjarne

Med venlig hilsen Bjarne

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Blot til info:

Hvis pengene trækkes og varen ikke leveres, har du rigtig gode muligheder for, via dit pengeinstitut, at pengene igen.

Men vær'' ikke for længe om at anmelde sagen. Der er en forældelsesfrist
på tre måneder (90 dage). Den gælder fra pengene trækkes og det er
derfor uden betydning at du har været/er i dialog med leverandøren.



Venlig hilsen

Brian Rasmussen
Side 1 ud af 3 (25 indlæg)