Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges hurtigt - produkt med mulighed for patent

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 64
Fra  Det lille Risteri Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Først vil jeg gerne ønske dig al held og lykke med projektet, det lyder rigtig spændende. Jeg håber det lykkedes for dig.

Dernæst så kunne jeg også godt være interesseret i at skyde nogle  tusinde i projektet, såfremt det bliver et sammenskudsgilde for aminoer. 

Jeg har desværre ikke så meget at gøre godt med, men mange bække små... :)

Du skal være velkommen til at skive mig en mail: kennethpagh Angel gmail.com 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 31
Fra  Spaceclub ApS Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak KP.

Jeg håber at det snart lykkedes, ellers må jeg lave et dyrt lån, indtil en Investor er på plads, da ideen ikke må gå tabt. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 31
Fra  Spaceclub ApS Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil addere lidt mere info omkring opfindelsen, da flere efterspørger mere information. Selvfølgelig vil jeg hjælpe med det :)

Overordnet skal patentansøgningen udføres og indsendes hurtigst muligt. Virkelig hurtigt!


Det er et produkt til menneskekroppen indenfor sikkerhedsudstyr, med en udsalgspris på imellem 27-45 dkr.

Det kan groft sammenlignes med et dæk der tilføres egenskaben at være punkterfrit. (jeg ved godt det punkterfrie dæk ikke er en succes, det er bare en teoretisk sammenligning). 
Vi ønsker ikke at lave vores eget dæk mærke med de store udfordringer det indebærer, men opgradere et solidt eksisterende mærke.

Vi har ingredienserne til produktet, og skal efter forhandlingerne instruere/guide dæk fabrikken(erne).

Produktet kan sælges som koncept inkl patent, royaltyaftaler eller licenseret produktion.
Mulighederne er mange, men først og fremmest skal patentet ansøges, derefter kan vi gå til forhandlingsbordene.

Jeg har ingen underskrevne kontrakter eller aftaler med nogen.

Jeg har været igennem en del patentbureauer og benyttet mig af de meget hjælpsommelige Amino'er (meget værdsat - takker), og besluttet mig for et bureau. Det kræver en solid beskrivelse mm, så patentet også kan klare sig i fremtiden, her mener jeg ikke der skal spares penge.


Hvorfor så denne enorme hast?

Simpelthen fordi en svensk dæk producent, anbefalet af min danske samarbejdspartner, har taget røven på mig og min samarbejdspartner (den danske distributør). Og ja de fandt et hul i min NDA(dyrt betalt), og en retssag vil koste kassen, som jeg ikke kan rejse, og chancerne er vurderet til 50/50 af min advokat. De skulle assistere med udviklingen osv, men valgte at fryse mig ud ret hurtigt.
Alt dette var inden jeg fandt en kemiker.

De vil kalde det (igen dæk sammenligningen) - et mere 'slidstærkt' dæk...
MEN, de kan ikke finde ud af at lave produktet. Og seneste prototype, jeg har set for nogle uger siden er en joke. Heldigvis.
De har intet offentliggjort omkring deres produkt osv, men jeg er sikker på at dette sker indenfor 2-4 uger, hvilket vil ødelægge min patent mulighed. 
Derfor har vi meget travlt! 

En fordeling af opfindelsen vil ske imellem jeg, investor og kemiker.


Jeg håber det giver mening. 

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten, når tidsrammen er så ultra kort, så får du intet ud af ikke at fortælle, hvad det er det drejer sig om. Kortene skal på bordet nu, hvis du skal gøre dig nogle forhåbninger om, at finde en eller flere interesserede investorer. Ingen kan alligevel kopiere din idé på så kort tid, og samtidigt indsende en ansøgning om patent, inden du gør det. Jeg forstår ikke, hvorfor du ikke bare sender den ansøgning i dag, og betaler de få midler det koster...du kan vel låne pengene af din mor Smile

Fra Mesinge
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke sende en PM med mere information

Salg Af Ingeniørtimer til Mindre og mellemstore Produktionsvirksomheder

www.schantz-engineering.com

Fra Esbjerg
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 31
Fra  Spaceclub ApS Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

@Lars Larsen;
Ikke for at lyde fornærmet, men jeg er nød til at understrege, at jeg selvfølgelig ikke skrev herinde nu hvis jeg kunne låne disse penge af normale veje.
Ansøgningen kan ikke indsendes for få midler. Koster ca 55.000 eks moms

Jeg vil ikke bare uddele min opfindelse i tilfælde af at nogen stjæler idéen (igen).
Hvis investor problematikken trækker ud, har folk til at kopiere osv. 

Jeg ønsker heller ike at låne pengene - og sidste udvej er at kontakte omtalte samarbejdspartner. 

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du får svært ved at find en investor med så kort varsel!
Personligt ville jeg selv skulle bruge tid til at læse ALT igennem for at sætte mig ordentlig ind i projektet. Jeg ville ikke skyde 50K i noget uden at have sat mig 100% ind i alle aspekter og det lyder pt. som om der næsten ikke er tid til det! Siger absolut ikke dit produkt ikke har potentiale - blot en umiddelbar holdning herfra.

Som nogle tidligere skrev ville flere nok have mulighed hvis de skulle yde et mindre bidrag.
En mulighed kunne være noget ala denne Crowdfunded.dk

Du kunne oprette dit projekt, en kort varsel og så oprette den igen her på Amino for at se om du kan få eks. 10 Aminoer med på vognen??

Knæk og bræk

/Flemming 

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12669
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Nissen:
Den ene mulige investor er sprunget fra så jeg leder stadig

hvad er grunden til at investoren er sprunget fra ?

Iøvrigt lyder det lidt mærkeligt at du kun søger 50.000-100.000 kr som skal bruges til europæiske patenter. Man kommer altså ingen vejne med eoropæiske patenter for 100.000 kr.  du skal nok nærmere regne med det 5 eller 10 dobbelte beløb, så man kan undre sig over hvilken rådgivning det er du har fået?

Mvh

Ravn

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skyder gerne 10.000 MEGET risikovillige penge efter projektet. Carsten du lyder troværdig.

Såfremt vi kan få 9 andre med, der i alt giver et tilsagn på de 100.000 opretter vi en mikrofond til at hjælpe dig. Jeg skal nok administrere. 

Jeg formoder du er fra Esbjerg? - hvor jeg selv har kontor. Så tager gerne et møde med dig. 

I andre kan bare byde ind, såfremt det har interesse at hjælpe. minimumtilsagn er 10.000,-, da jeg ikke gider donationer på småbeløb. Så kan man i stedet støttet via et sponsorat direkte til Carsten!

Den eneste forudsætning for, at jeg går med er dog, at du, Carsten, arbejder meget mere "business-orienteret" fremadrettet! Man kan tydeligt mærke, at du er "Ole Opfinder-typen" hvor din idé er stukket af fra dig forretningsmæssigt. På den måde opstår paniske situationer. 

//Jesper Møller

Fra Esbjerg
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 31
Fra  Spaceclub ApS Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden er at han søgte et projekt, som var på et senere stadie end dette.

Prisen på de 55k eks moms er for at søge det i Danmark, hvilket er det vigtigste skridt.
Dernæst, når og hvis vi ønsker dette, kan vi gå videre og der har jeg fået priser på dette. 
Det ligger på omkring ialt 100k eks moms. 
Det er en større strategisk beslutning og afhænger meget af hvilke(n) aftale vi får lavet med aftagerne. 

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)