Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Portugal, import fra

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Med en del erfaring i iværksætning indefor forskellige områder, har vi nu fundet en niche der kunne hedde "gourmet varer fra Portugal" .  Derfor vil vi gerne have kontaktmed en igangsætter , (eller igangværende), som er interesseret i salg og distribution i Danmark, del af Danmark evt. hele skandinavien.

Der er tale om produkter som Portugiserne laver godt! - og som har kvaliteter med hensyn til smag, og oprindelse (DOP) og som er udvalgt efter SlowFoods kriterier for typiske og ægte produkter. 
Min kone som er portugiser er slowfood konvivium leder og kender gennem utallige virksomhedsbesøg producenternes formåen, og ved hvor man finder  den ekstra ordinære kvalitet.
Foruden produktet vil vi gerne fortælle en lille historie om det, så i dag og de følgend 8 dage kan du blive informeret lidt bedre, vi starter med:
 
 Flor de Sal. som er de saltkrystaller der flyder øverst i salinen, (store damme i Algarve som havvand ledes ind i til fordampning i den kraftige sol) Denne Flor de Sal bliver med håndkraft samlet hver dag, op til flere gange om dagen. Den bruges som bordsalt og i salater, og enhver fransk kok med Michelinstjerner har den på repetoiret. Der er iøvrigt mere end 80 mineraler og sporstoffer i salt udvundet af havvand, bl. a. er jodindholdet 630 mg. pr kg salt.
 
Kundeemner i Dk: gourmetforretninger, hoteller, kokkeskoler osv. læs i morgen om honning !
Fra Humlebæk
Tilmeldt 1. Jan 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 
Jeg har sendt dig en "e-mail" gennem denne tråd, men da jeg er ny her vil jeg lige være sikker på at du har hørt fra mig.
 
Giv lige lyd fra dig.
 
Cumprimentos,
Lars.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)