Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google analytics

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Nogen der ved om man kan tilføje google analytics til side kodet i aspx... Jeg kan nemlig ikke rigtig få det til at virke.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må vel hellere sige at jeg det ikke er mig som selv koder  i det, det er en side jeg har købt, men anyway. Det du linker til virker som bla bla for mig. Er der ikke en let måde at gøre det på, ligesom når man gør det med sider i php.
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror det umiddelbart ikke. Men ta'' fat i den leverandør, det burde tage ham 30 sekunder at klare den opgave.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg kun prøvet Google Analytics en enkelt gang for lang tid siden, men så vidt jeg husker har det absolut intet med server side sproget at gøre. Er det ikke bare en stump javascript der skal sættes ind på siden? I så fald kan du sagtens implementere det på en side programmeret i asp.net
Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 17-06-2007 20:24:50 Forfatter: Sune Christesen Nu har jeg kun prøvet Google Analytics en enkelt gang for lang tid siden, men så vidt jeg husker har det absolut intet med server side sproget at gøre. Er det ikke bare en stump javascript der skal sættes ind på siden? I så fald kan du sagtens implementere det på en side programmeret i asp.net

 

Jo det er bare et script der bliver indsat, men når jeg har indsat det som jeg normalt gør, sker der ikke en skid når jeg trykker på knappen sørg efter sporingskode (noget i den stil) inde i analytics.. er det fordi den kan tage et par timer om det? jeg mener bare at den fandt det med det samme sidste gang jeg gjordt det.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at smide det ind og send et link - så skal jeg nok lige kigge om det er installeret korrekt.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener ikke at den finder det med det samme. Der går lidt tid før Google har hentet data så vidt jeg ved.

Men lad os se siden så kan det være vi kan hjælpe

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Det tør jeg ikke at svare på, jeg har som sagt kun testet det en gang :) uanset hvad kan det i hvert fald godt lade sig gøre, så prøv at smid koden ind og skriv linket som Kristian skriver.
Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Det vil jeg lige gøre. 2 sek.
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)