Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er dit nytårsfortsæt?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
hvad betyder ''trendbreaker''

Min tanke er, at man i mange tilfælde kan få succes med et projekt ved at anlægge en retning, som går stik imod tidens strømninger.
Hvis man ser, at en bestemt branche tager en bestemt retning, kan man lancere et produkt eller en ydelse indenfor denne branche, som bevidst går imod de trendsættende målepunkter.
Et projekt, som lægges an på denne måde vil være en "trendbreaker".
 
mvh Hans
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Det har været skønt med en masse nye "legekammerater" her på Amino i årets løb. Stort tak til Thorborg og andre som har brugt tid og kræfter på projektet!
 
Mht. nytårsfortsæt, så er det normalt ikke noget jeg gør i. Men i år har jeg faktisk ét. I 2006 vil jeg ikke tænke småt, men tænke stort!
 
Indtil nu har min virksomhed vokset organisk, dvs. finansiering af projekter, vækst og markedsføring udelukkende har stammet fra overskud i driften. Fordelen er selvfølgelig at jeg stadig ejer virksomheden 100% og ingen gæld/underskud har i virksomheden, men ulempen er, at væksten sker i slowmotion. Så i 2006 vil jeg være åben for at dele kagen med andre, og accepterer vækstmidler udefra. Med håb om at det vil speede tingene op.
 
Et rigtigt godt nytår til jer alle, med håbet om et vækstfyldt 2006!
 
mvh Carsten
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/31/2005 3:52:48 PM Forfatter:davidchristensen
Altså: Hvad ønsker du dig for alt i verden - som måske kan realiseres i det nye år..?

 
Først godt nytår til dig osse
 
Jeg ønsker mig af al kraft at de sidste personlige forhindringer nu bliver ryddet af vejen, og dermed åbner op for at jeg i efteråret kan starte min virksomhed op.. jeg er i det stille gået i gang, men det er svært uden kapital, og det er den jeg venter på :)
 
 
Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit nytårsforsætte vil være, at jeg vil knokle som en hest, for at min e handel hjemmeside www.sw-handel.dk der går i luften d. 3-4-2006, bliver en succes. Det bliver i første omgang med el-/håndværktøj, VVS og el artikler.

Er dog frisk på senere at tage andre produkter ind - det er jo en handelsside..
 
I ønskes alle et godt nytår - tak for denne side der har givet mig så meget her i min opstartsfase..
 
Stones
 
  
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/31/2005 4:26:40 PM Forfatter: davidchristensen

Tak Thorborg. Godt nytår til dig også. Og tak for Amino. Lad os finde på noget virkeligt smukt. D.



Og tak i lige måde

Dbh Martin
Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/1/2006 10:06:33 AM Forfatter: Stones
Mit nytårsforsætte vil være, at jeg vil knokle som en hest, for at min e handel hjemmeside www.sw-handel.dk der går i luften d. 3-4-2006, bliver en succes. Det bliver i første omgang med el-/håndværktøj, VVS og el artikler.
 
Er der efterhånden ikke mange udbydere af netop El og VVS-artikler på nettet i Danmark ?
 
Jeg vil umiddelbart tro at det er et hårdt konkurrence-præget marked men jeg kan jo tage fejl.
 
Er der ikke andre produktkategorier som er mindre udbudt på nettet og som kunne virke naturlige at sælge som online-biks ?
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ønsker mig at få færdiggjort en del produktudvikling af CMS- og shop-systemer i min virksomhed,  og på den måde skabe vækst i min virksomhed. Jeg går fortsat i skole, og bor hjemme, og derfor har jeg i mine øjne perfekte omstændigheder for at skabe succes i en virksomhed i min branche (webudvikling).
 
Kort sagt: Jeg håber, at året 2006 bliver året, hvor jeg kan skabe succes i min virksomhed.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit nytårsfortsæt hvad angår min virksomhed, er at få indført et system til timesagstyring, så jeg får et godt værktøj til at fakturere de timer jeg og mine medarbejdere bruger på forskellige projekter. Derudover skal jeg for alvor have gjort noget ved min firmaprofil, hvad angår brevpapir, visitkort og kuverter, men det er Ida Dyhr fra CorpoLab allerede godt i gang med for mig

På det private område, vil jeg gerne have mere tid til min familie og vores datter på 13 måneder. Jeg vil også gerne blive bedre til at lade firma-problemer ligge på firmaet og ikke tage dem med mig hjem i tankerne - med andre ord være mere nærværende. Ellers vil jeg gerne have mere tid til mine hobbies veteranjernbaner, modeljernbaner og mit lille hjemmestudie.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi!

Hvad angår firmaet så er forsættet er der skal ske en fremgang på alle sider af virksomheden, men med særlig vægt på salg og marketing.
 
Privaten> mere motion og mindre smøger.
 
mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Også et godt Nytår til jer alle fra mig.
I 2006 har jeg meget fokus på at min telemarketingvirksomhed Mødebooker kommer godt fra start i sine nye omgivelser og når et overskud i 2006. Jeg flytter senere på måneden ind i større kontor og får 1-2 nye medarbejdere. Jeg er spændt på at se min virksomhed og koncept tage fart og udvikle sig - ikke kun, modsat hvad mange andre måske ønsker sig, nationalt og internationalt, men i lige så høj grad helt lokalt i Varde-Esbjerg området. Her påbegynder jeg allerede i februar måned en forholdsvis massiv markedsføringsindsats. 

Mit helt store nytårsfortsæt for 2006 er, at jeg skal blive bedre til at koncentrere mig om det, jeg er virkeligt god til og overlade de andre, tidskrævende opgaver til folk, der er bedre til det end jeg. Det er jo altid svært at overlade sit lille hjertebarn til andre, men nødvendigt
 
Mange nytårshilsner fra Jesper Christiansen, Mødebooker

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)