Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på webdesign/ide/koncept !

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

onlineBRAND:

Mikael > Takker :) Skal nok prøve at huske sociale medier.. som du altid fremhæver :D hehe.. men jeg oplever bare at vores branche ikke er dem der får flest facebook likes.. onlineBRANDS facebook side, er mere eller mindre upopulær.. med kun 49 likes..

Jeg vil dog se om jeg kan samle nogle kundeudtalelser > måske jeg bare kan bruge dem fra onlineBRAND?

jeg har også kun 963 likes rettelse der er kommet 2 nye i de sidste 14 timer så der er 965 på min facebook selv om jeg er yderste aktive blandt andet her, men man skal bare være mere om sig  og forbedre sit produkt konstant og hjælpe alle mulig så kommer det stille og roligt har jeg bemærket. så det er bare at arbejdes der ud ad

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael > Hvad hedder din facebook side?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skulle mene der er stor forskel på en facebookside omkring: webdesign og strip :D Haha..

Just saying.. Det jo kun os nørder der opfatter "webdesign/udvikling" som spændende.. og følger det.. Hvorimod, jeg ikke er overrasket over at "strip" samler likes :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

onlineBRAND:

Jeg skulle mene der er stor forskel på en facebookside omkring: webdesign og strip :D Haha..

Just saying.. Det jo kun os nørder der opfatter "webdesign/udvikling" som spændende.. og følger det.. Hvorimod, jeg ikke er overrasket over at "strip" samler likes :)

jeg betragter jer ikke som nørder i fortjener likes som alle andre for deres gode arbejde Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 29
Fra  Lukket virksomhed - slet Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot website, men i stedet for at skrive "Vi tager pt. kun 2 nye kunder ind" så ville jeg fjerne det, og hvis der så henvender sig folk udover de 2, så må i sige til dem, at i er fuldt booket og eventuelt en dato for hvornår i kan hjælpe dem.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael > hahaha Takker og bukker :)

TS > Virker det afskrækkende? Det var en ide jeg fik fra en yderst interessant video om psykologi i webdesign og det er faktisk et lille salgstrick. Men der er samtidig sandhed i det, da vi driver webbureauet onlineBRAND ved siden af, hvor vi har "større" kunder. Og hvis vi fik 2 ordre i dag på magento-design, ville vi ikke kunne tage "nye" ind før om 14 dage.

SE videoen, så forsår du :D &;feature=related">

&;feature=related

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

onlineBRAND:

Mikael > hahaha Takker og bukker :)

TS > Virker det afskrækkende? Det var en ide jeg fik fra en yderst interessant video om psykologi i webdesign og det er faktisk et lille salgstrick. Men der er samtidig sandhed i det, da vi driver webbureauet onlineBRAND ved siden af, hvor vi har "større" kunder. Og hvis vi fik 2 ordre i dag på magento-design, ville vi ikke kunne tage "nye" ind før om 14 dage.

SE videoen, så forsår du :D

&;feature=related">
&;feature=related

jeg tror jeg må arbejde med det er mere simpel at book på min side

da alle er forskellige så er det svært sige hvad de kan så det må de skrive om i profilerne ikke alle kan jo stå på hovedet på en stol eller lave en , pole dans eller stå på hovedet jeg tror mere jeg skal være i gang og forbedre mig selv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael > Det billede kunne jeg godt have været foruden ;)

Så gik dagen idag også på at forbedre www.magento-design.dk

Done:

- Forside markant forbedret, med fordele, kundeudtalelser og mere overskuelig struktur.

- Chat support

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

onlineBRAND:

Mikael > Det billede kunne jeg godt have været foruden ;)

Så gik dagen idag også på at forbedre www.magento-design.dk

Done:

- Forside markant forbedret, med fordele, kundeudtalelser og mere overskuelig struktur.

- Chat support

nå det er der  ikke der er , men jeg synes også siden er blevet bedre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)