Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som kender til produktion af chips??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger søger jeg hjælp til hvordan man kommer igang med at producere sine egne chips.

Har en god ide til en ny chips. En ide jeg har tænkt længe over og som jeg gerne vil have ud på markedet.

Nogen gode råd til Hvordan jeg kommer igang med dette eller kender en som kan producere chips??

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim's ?

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg hade funnet en strategisk partner for forsøg og inngået intentionsavtale. nogen der for eksempel har en eller flere salgsvogne eller lignende for at prøve det ud. rett billigere enn at starte opp selv med de dyre kostnader det har.

mvh

Anders

Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kontakte følgende Firma:

Thorsens Chipskartofler A/S, V. Sneptrupvej 3, 7451 Sunds, E-mail: tck@thorsens.dk, Tlf: 97143244 Fax 97143205 www.thorsens.dk

De fremstiller vist ikke chips, men leverer chipskartofler til mange chipsfakrikker.

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag fat i Lyca chips, mener de ligger i Engstrupholm.
De kan OEM relable chips og snaks for dig..

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan også med en intentionsavtale om videre samarbeid få laget et prøveparti og stille dig op udenfor handelsentre bensinstationer o.l. og teste om publikum faktisk liker smagen. Det er den beste indikasjon.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad hvis det er pokerchips manden søger? :P

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Intel

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har overvejet bare at kontakte de kendte mærker, men hvad vil de ikke tænke når jeg kommer med en ny ide og hvordan kan jeg sikre de ikke bare selv laver det uden mig, de er jo store firmaer. 

Det er heller ikke en re inpakning af noget nuværende.

Det min ide går ud på er fx. noget kød jeg laver om til en chips i grove træk.

Jeg ved hvordan jeg skal få fat i grund ingrediensen, men så skal der producere og det skal i poser, så det kan holde sig. Hvordan konservere man eller hvem skal man henvende sig til angående sådan noget?

Til anders: En intentionsaftale lyder som en god ide, ved du er der er en standart intentions aftale at finde nogen steder? For det jeg havde i tankerne var at få lavet et prøve parti på fx 10.000-30.000 poser eller noget ligende. Derefter ville jeg få lavet en masse aftaler omkring hvor det skulle sælges.

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)