Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg få en e-shop produceret i udlandet?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Poznan, Polen
Tilmeldt 3. Jul 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi skal i gang med at bygge en større webshop, hvor vi har brug for kalkulationsmoduler, integration med Microsoft Dynamics NAV osv.

Er der noget i vejen for at vi får shoppen programmeret i Polen? Når jeg sammenligner priser hernede, er der himmelvid forskel på prisen

på moduler osv. , ligesom programmeringstimer er meget billigere.

Vort potentielle marked er Skandinavien.

Er der noget i vejen for denne løsning?

Kan de også lave SEOgoogle i Skandinavien?

Hvem anbefaler i til en betalingsløsning?

På forhånd tak

Tomas

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tomas.

Der såment intet i vejen for at få den lavet i udlandet, udover kommunikations problemerne der måske kan opstå, den store distance og desværre potientialet for at blive taget ved næsen. Ang. opbygningen og polske web øjne, så er de nok langtfra en Danskers syn på hvordan en shop bygges op.

Webshops i andre lande har som regel en anden design vinkel ind vi selv har, hvad de syntes er flot og korrekt er ikke nødvendigvis hvad vi syntes.  

Udover det så vil jeg råde jer til at få fat i en fx. Normand til at lave det Norske SEO for jer, en Svensker til Svensk osv. Om der findes Danske bureauer der yder SEO i andre lande har jeg desværre ikke kendskab til. 

Hvad har i fået af pris for at få bygget jeres shop i Polen? 

Mit råd til dig ang. betalingsløsning er at se hvad alle de store shops har i det på gældene land og derudfra finde frem til en leverandør til de udbudte kort. 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)