Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Legetøjsgiganten.dk åbner i dag

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Odense

Så mange varenumre har de heller ikke, men jo de har mange fysiske butikker og det er jo ikke vores plan at have fysiske butikker. Men det tager tid at blive så store og det er heller ikke vores plan at være store på den måde, vi vil gerne have det største udvalg.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Godt du siger det med alderen i søgefuntionen, vi har valgt at gøre det lidt anderledes.

Vi får lavet et segmenteringsfelt på varelisterne, hvor man kan vælge om man vil have vist alle produkterne i produktgruppen eller et bestemt mærke, aldersgruppe, pris osv.

Hvad angår fragten, så er den på 59,- og det dækker jo både indpakning, gaveindpakning, fragt osv. så syntes ikke det er en urimelig høj pris. 

Det koster mere at tage bussen hen til den forretning man skal besøge og den tid man bruger på at komme frem og tilbage. Ja syntes ikke det er altafgørende om man vælger at handle over nettet de 59,- det koster i fragt. Vores legehuse koster selvfølgelig mere, men det er heller ikke nogen let håndterbar vare som du selv kan slæbe hjem.

Vi får selvfølgelig videreudviklet shoppen løbende hen over de næste par måneder og vi har tænkt os at gøre siden meget brugervenlig, hurtig levering og et stort udvalg.

Men vi lytter selvfølgelig til alt den konstruktive kritik vi får og tager det til overvejelse.

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har nu kigget den og jeg synes designet er helt i vinkel. 

Min kone har desuden kigget den og hendes kommentar var at den virkede meget prof. og hvis hun skulle købe noget dyrt legetøj, ville det da være et af stederne hun ville kigge! og hun er nok mere målgruppen end jeg er , da hun køber legetøjet til børnene :)

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt Smile

Fra Odense
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Phonegeek.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med siden, den ser rigtig godt ud synes jeg.

Alt held og lykke. 

Phonegeek.dk alt i covers og Reservedele til iPhone.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke herfra også, super flot og overskuelig side...:)

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke .

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak allesammen...

Vi har besluttet os for at få en af vores samarbejdspartnere til at lave facebook konkurrencen, skriver når vi har konkurrencen klar

Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

jeg må indrømme at jeg er fuldstændig enig med jonasl og hans undren omkring jeres målsætning om at blive Danmark største online legetøjsbutik når i samtidig gør brug af sloganet "Stort udvalg af kvalitets legetøj". Ordet der modstrider med målsætningen er selvfølgelig kvalitet.

Endvidere er lanceringen måske sket lidt for tidligt, som mange siger og som du også selv anerkender er der visse mangler på siden, bl.a. omkring søgefunktionen og flere andre ting, som Kathrinebjensen flot opridser. Ulempen ved en ufærdig side er at forbrugeren får en dårlig oplevelse og måske aldrig vender tilbage fordi første indtrykket var en ufærdig hjemmeside.

Endvidere afskriver du hurtigt at der ikke er problemer med forretningsmodellen - det er meget modigt allerede at gøre dette på nuværende tidspunkt, hvor forretningen ikke er mere end et par timer gammel. Du kan på ingen måde vide at det er den rigtige forretningsmodel der er valgt.

Du skriver også i har et stort udvalg og samtidig giver kunderne en god service og det er dette kunderne vil have. Er det noget du har undersøgt eller er det bare en formodning? Hvordan kommer jeres gode service til udtryk i forhold til andre legetøjsforretninger?

Se ikke ovenstående som negativt, men måske et andet syn på jeres målsætning.

Hilsen Stefan.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan

Vi har mange års erfaring med e-handel, så det er ikke fordi vi ikke har prøvet det før.

Jeg siger ikke at vores koncept ikke skal finpudses hen af vejen, men overordnet set er konceptet, som vi gerne vil have det. Legetøjsgiganten har været på idehylden i mange år og der er brugt rigtig mange timer på udvikling af koncepet sammen med en række af vores samarbejdspartnere.

Jeg kan ikke se hvorfor man ikke kan have et stort udvalg af kvalitetslegetøj.
Det vi sælger er i alle prisklasser, vi holder os bare til gode vare, som man bliver glad for og som kan holde i mange år.
Så vi har både de rigtig dyre designer mærker og de billigere varer. Alle varer er nogle vi selv har haft i hånden og som vi kan stå inde for.
At vi gerne vil yde vores kunder en god service. handler bestemt ikke om at overgå konkurrenterne, men at gøre vores bedste hver gang. Vi tilbyder 30 dages returret, gratis gaveindpakning, kredit til der kommer børnepenge og meget mere. Vi kigger altså på os selv og siger hvad kan vi gøre for at give kunderne en god oplevelse af at handle hos os.

Legetøjsgiganten vil gerne give kunderne god service, stort udvalg og kvalitetslegetøj. Kvalitetslegetøj bliver jo ikke fremstillet på en fabrik, der er rigtig stort udvalg rundt omkring i verdenen. Kvalitet behøves ikke at være dyrt design, det kan ligeså vel være "bare en god kvalitet" altså f.eks. trælegetøj istedet for plastik. Der er ikke speciel stor prisforskel på om det er træ eller plastik, men der er rigtig stor forskel på hvor lækkert det er, hvor god bæredygtigheden er og hvor længe det holder.

Dermed ikke sagt at vi ikke har plastik legetøj, det kan være plastik legetøj som udvikler børnenes færdigheder f.eks. lego eller plus plus. Dermed syntes vi at det er en god kvalitet fordi det ikke går i stykker, falder med det samme og børnene kan bruge rigtig mange timer på at lege med legetøjet.

Hvad angår lanceringen, så er det jo småting der ikke lige spiller optimalt, sådan er det jo næsten altid når man starter noget nyt. Men her efter 3 dage har vi fået en rigtig god start med en konverteringsgrad på 4 % hvilket slet ikke er ringe, dette tal er ikke taget ud af unikke besøg, men besøg ialt og så med en masse besøg fra nysgerige der bare vil ind og se her de første par dage.

Hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at skrive Smile

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)