Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling af Moms, how to?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gutter

Jeg har en god fornemmelse om at gutten fra skat fortalte mig jeg skal betale moms inden den 10. august fra 2 kvartal. 

Nogen der kan give mig et preg om hvor jeg indberetter det, så jeg kan få den regning? :-)

Vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Log in på Tast Selv Erhverv på skat.dk - indtast din momsindberetning, og indbetal beløbet til den konto, du får oplyst.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Nilsson:

Han skal nok lige oprette et CVR nummer først på www.cvr.dk


Undskyld glemte at vende tilbage.. Jeg har et cvr, og jeg har fået betalt min moms...

Er du gået tilbage til webhosting efter zxnet?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jeg Smile dog uden cvr sålænge omsætningen forventes at være under 50.000 om året og det forventer jeg de første par år.

Vil nok heller ikke bruge det store på markedsføring, det er bedre med en stille og rolig kundetilgang så jeg kan styre det i min fritid.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Nilsson:

Ja det er jeg Smile dog uden cvr sålænge omsætningen forventes at være under 50.000 om året og det forventer jeg de første par år.

Vil nok heller ikke bruge det store på markedsføring, det er bedre med en stille og rolig kundetilgang så jeg kan styre det i min fritid.

Var det ikke gået galt flere gange før med hosting?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lukket noget hosting før, vil ikke sige det er gået galt, men jeg solgte ikke vildt meget og har måske satset på det forkerte, dog gik det ret godt med zxnet som jeg desværre måtte lukke pga jeg blev ansat i en hosting virksomhed. Det er der ingen risiko for sker igen og jeg det bliver kørt mere forsigtigt.

Vil dog mene at de fleste iværksættere har lavet nogle fejl før inden de rammer plet.

Men tak fordi du minder mig og andre om det Smile

Mine kunder var glade for ZXNET.dk og jeg tilbød alle deres penge tilbage eller at blive flyttet gratis til en konkurrent, så ingen er blevet snydt, mange fik faktisk et helt gratis år oveni den gratis periode jeg tilbød.

Jeg går meget op i at folk får det de har betalt for.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ork jeg var selv meget glad for Zxnet.. Var lidt trist at flytte til en anden hosting..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg glad for at høre Smile beklager at jeg måtte lukke zxnet.dk det var ikke så fedt.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)