Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor indkøber man iPhones?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Skal finde noget info om indkøb af iPhones til at videresælge i en vens forretning, er der nogen her der ved noget om det? Tænkte at siden Apple jo laver dem, ville det være det billigste sted at købe, man kan simpelthen ikke finde noget om det på hjemmesiden.

Han skal bruge 60-100 enheder lige til at starte med.


;D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med her :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Katrinebjensen:
Ellers kan det ende grueligt galt for Jer.

Kan du ikke uddybe hvad der kan gå så grueligt galt, hvis man ikke bliver en autoriseret reseller?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Katrinebjensen:

Hejsa

I må ikke bare sælge Apple produkter - I skal ansøge og godkendes i Apples reseller program. Ellers kan det ende grueligt galt for Jer.

http://channelprograms.apple.com/channel/index.html

Selvfølgelig må man det :-)

Problemet er bare at det er svært at tjene penge på det hvis man skal betale det samme som alle andre. Bliv reseller, så du har muligheden for en større profit.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, fik vist rodet mig ud på dybt vand her Stick out tongue

Jeg læste bare et par artikler den anden dag om en online shop der solgte iphones, som blev bødet voldsomt ... ala 250.000$ fordi de manglede en eller anden godkendelse fra Apple. Men det kan jo handle om alt muligt andet. Har lige prøvet at finde dem igen, men havde ikke lige held med det. Men jeg ved ski ikke nok til at i skal tage mine ord for gode vare Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Katrinebjensen:

Sorry, fik vist rodet mig ud på dybt vand her Stick out tongue

Jeg læste bare et par artikler den anden dag om en online shop der solgte iphones, som blev bødet voldsomt ... ala 250.000$ fordi de manglede en eller anden godkendelse fra Apple. Men det kan jo handle om alt muligt andet. Har lige prøvet at finde dem igen, men havde ikke lige held med det. Men jeg ved ski ikke nok til at i skal tage mine ord for gode vare Big Smile

Det kan godt være apple har nogen regler i forbindelse med salg af telefoner, brug af deres logo osv osv. Faktum er dog at når du har købt noget og ejer det, så kan du sælge det igen lige så tosset du vil. Også med fortjeneste.

Tror problemet kommer hvis man fører sig frem som officielt apple forhandler uden at være det, og det kan man kun være med deres tilladelse.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

igang:
Kan du ikke uddybe hvad der kan gå så grueligt galt, hvis man ikke bliver en autoriseret reseller?
I det hele taget skal man bare rette sig over loven - uanset hvad der så end kan gå galt.

- Men du kan ende op med en stor bøde, og selvfølgelig lukning af din Webshop.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene at blive reseller for at kunne sælge 60-100 iPhones som udgangspunkt er lidt voldsomt, da der så vidt jeg ved, er en masse aftaler, kontrakter og ting og sager der skal laves. Hvordan man så skulle få profit, ved jeg dog ikke!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)