Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se hvad jeg har opnået på kun én måned (ikke-iværksætter relateret)

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Æv hvor vil jeg bare gerne gøre det samme som dig! Jeg kæmper også med lidt overflødig vægt (ca. 10kg) jeg godt kunnet tænke mig at få smidt. Et indlæg som dit hjælper lidt på vej og motiverer mig til at komme igang. Godt gået!

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Det er sgu fedt at se! Yes

Sørg nu for ikke at blive revet med af din begejstring - ellers risikerer du hurtigt at få skader. Hold pauser (gerne 2 gange ugentligt) og følg et program, der passer til dit langsigtede mål.

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Falk Nielsen:

Tak for det :)

Men hvordan dælan har du fundet de billeder af mig? ;) hehe

Jeg kender ikke helt præcis din historie, men efter jeg stoppede med at køre cykelløb, slog det klik i hovedet på mig.. Skulle bare have cola, pizza, slik og burger hele tiden, og så går det stærkt med at kiloene kommer på når man samtidigt går fra 25-30 timers træning om ugen til ingenting ;)

Jeg stalker folk på Facebook..

Ej, jeg faldt over dit navn da jeg kunne huske det fra min egen tråd og Amino Teamet på Endomondo da jeg så et billede i Mikkels strøm du havde kommenteret.

Jeg mødte min kæreste i en meget tidlig alder hvor vi fik barn og flyttede sammen.

Da jeg boede hjemme var der 6 kilometer ind til byen, som blev taget hver eneste dag via gang eller cykel.

Hun fik en stor løn som da også fik ben at gå på nede i centeret hver eneste dag og da jeg var hjemmeboende havde jeg næsten ikke en klink ;-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Østergaard:

Æv hvor vil jeg bare gerne gøre det samme som dig! Jeg kæmper også med lidt overflødig vægt (ca. 10kg) jeg godt kunnet tænke mig at få smidt. Et indlæg som dit hjælper lidt på vej og motiverer mig til at komme igang. Godt gået!

Tak for det :)

Mit råd til dig er at du bare skal hoppe ud i det - men sørg for at du har både hjerte og hjernen med, ellers kommer det til at gå i sig selv igen :)

Jeg fandt først og fremmest frem til et mål som virkeligt motiverede mig, og nu hvor jeg kan se så store fremskridt både fysisk og psykisk, er der kommet flere motivationsfaktorer med ind over. Det gælder både udseendet, men så sandelig også mit bedre velvære og min øgede kontrol over mit normalt hidsige temperament :)

Når du selv starter ud med at fjerne dine overflødige kilo, ønsker jeg dig stort held og lykke, og håber inderligt at det lykkes for dig :)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian Johnsen:

Hej Morten,

Det er sgu fedt at se! Yes

Sørg nu for ikke at blive revet med af din begejstring - ellers risikerer du hurtigt at få skader. Hold pauser (gerne 2 gange ugentligt) og følg et program, der passer til dit langsigtede mål.

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Først og fremmest, tak for din kommentar :)

Jeg sørger naturligvis for ikke at blive revet med af begejstringen.. Har heldigvis tidligere lært den egenskab at holde igen på trods af begejstring og fremgang - for ligesom det er vigtigt at træne, er det ligeså vigtigt med hvile for at kroppen kan bygge sig selv op :)

Jeg har to ugentlige fridage (med styrketræningen) hvor mine muskler kan restituere, ligesom jeg kun træner den enkelte muskelgruppe hver anden dag. Derudover indtager jeg nøjagtigt den mængde proteiner min krop har brug for. Angående løbe- og cykeltræningen, lytter jeg til min krop, så er min krop en dag helt tømt for energi, springer jeg min kredsløbstræning over for at lade min krop hvile :)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mickel Pedersen:

Jeg mødte min kæreste i en meget tidlig alder hvor vi fik barn og flyttede sammen.

Da jeg boede hjemme var der 6 kilometer ind til byen, som blev taget hver eneste dag via gang eller cykel.

Hun fik en stor løn som da også fik ben at gå på nede i centeret hver eneste dag og da jeg var hjemmeboende havde jeg næsten ikke en klink ;-)

Hehe, ja det lyder nu som - næsten - samme historie ;)

Men jeg vidste sgu ikke at mine billeder på FB var frit tilgængeligt.. Det må jeg lige have kigget på :s

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt arbejde! Keep up the good work!

Det skal dog siges, at du stadig har en hel del fedt på ryg, arme og skuldre, og at muskulaturen i skulderen bliver langt mere fremtræden, når du står, som du gør på billledet :-) Især hvis man aldrig rigtig har set sig selv bagfra på den måde, så kan det virke voldsomt.

Men great work! Keep at it! :)

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Særdeles flot klaret at du har tabt dig 10 kilo på én måned, og billedet taler ganske vist for sig selv - det ser jo godt ud.

Med hensyn til at du skulle have tabt dig 10 kilo, og samtidig forøget din muskelmasse markant er dog forkert. Det er ikke for at være en lyseslukker eller andet, men det er ikke fysiologisk muligt at tabe sig 10 kilo over én måned, og tage muskelmasse på samtidig - og såfremt det alligevel skulle ske, så snakker vi et minimal-antal på måske 50-100 gram.

At dine muskler (overarme, nakke og skulder) virker mere markeret, er fordi du har smidt et tykt lag fedt, og derfor fremtræder de naturligvis som værende større og mere markeret.

Som sagt er det overhovedet ikke for at sige noget negativt, eller andet - for det ér fanme flot at tabe sig 10 kilo på én måned, men det er også vigtigt at forstå at man ikke bare lige sådan opbygger muskelmasse samtidig med at man er i kalorieunderskud - det kan lade sig gøre, men så er det noget med et maks tab på 500 gram i måneden - ellers er det ganske umuligt - med mindre man er på roids.

Det er også vigtigt at vide at når man taber sig så mange kilo så hurtigt, så ryger der altså ikke kun fedt af, men både fedt, muskler, muskelvæv og væske. Jeg ville fortsætte af samme vej, begynde at tælle kalorier, og holde mit vægttab til maks 4 kilo i måneden de næste 2-3 måneder, for derefter at tabe sig 500 gram i ugen (2 kilo i måneden). Som du selv siger, så spis masser af fibre og proteiner, samtidig med at fedtindtaget holdes nede. Indtag gerne 1,5-2 gram protein per kilo kropsvægt dagligt.

På den måde kan din hud følge med, og du taber mindst muligt muskelmasse ift. fedt.

Fortsæt det gode arbejde, og så håber jeg ikke du tager mit input som værende negativ, for det er på ingen måde meningen.

God weekend, og flot arbejde.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Goon

Ikke for at være lyseslukker for dit indlæg :D,

Jeg har selv tabt mig knap 50 kg på et år, og er gået fra str 40 i bukser til str 32, og fra XXXXL til xl/L

Imens jeg har tabt mig alle disse kg, har jeg taget ca. 15 kg ren muskelmasse på samtidig med mit vægttab. Emnet har været debatteret utrolig mange gange om det er muligt, det er det altså :). Men kosten betyder rigtigt meget i den sammenhæng kombineret med den form for Cardio man nu vælger at kører.

Men i starten af et vægttab er det hovedsagligt væske man smider, kroppen består af rigtig meget væske.

De første 3 måneder smed jeg ca. 25 kg på min kur.

Til trådstarter! keep on the good work!, du er godt på vej :).

Dine muskler bliver hurtigt meget markederet, specielt omkring nakke og skulder regionen. Det sted du med garanti får sværrest ved at maven/lænd. Det kæmper jeg stadig med! efter 2 år.


Mvh Thomas

www.Tyksaknejtak.dk

 

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)