Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne Indsigts Værktøj

Side 1 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg har været meget stille med det i lang tid, men nu har jeg besluttet at det skal fortælles...

Kan kort sagt ikke rigtigt vente med det mere - da jeg gerne vil have lidt generel feedback fra jer her på Amino, da det jo egentlig er til JER jeg har bygget det...

Selve sitet hedder Domain Insight

Domain Insight skal være et webmaster værktøj til såvel den almindelige bruger samt de professionelle SEO folk. Beregnet til at både skaffe informationer om deres egne domæner, såvel som andres.

Generelt skal man zigzagge rundt omkring på nettet for at finde informationerne, Alexa, DMOZ, Google Cache, Se pagerank i sin browser (på et domæne som måske ikke loader er det lidt svært), samt diverse andre informationer.

Jeg har forsøgt at samle det her på Domain Insight og vil egentlig gerne vide hvad du mener om det?

Siden indeholder blandt andet
Domæne værktøjer (Ping, Whois, Tracerout og hostlookup)

Pagerank checker (Som jeg havde på Modified.dk før - og som meget snart bliver en 301 redirect til den nye side, selvfølgelig stadig med muligheden for at gemme sine URL's (med pagerank osv tilknyttet))

Dagens og de seneste udløbne domæner - der kommer flere ting på denne side også, men som jeg IKKE har nået at udvikle endnu. Eksempelvis e-mail notifikationer når et domæne udløber, og jeg regner også med at lave en funktion hvor man kan overvåge et domænenavn for enhver form for ændringer der måtte ske - og få en e-mail når det sker. 

Søg i de over 118.000 overvågede domæner - quick wildcard med JQuery

Der er forøvrigt en kontakt formular på den side så du kan komme i kontakt med mig.

Hvad tænker du så om det her projekt? - Det har været en udfordring Wink

Login informationer hvis du ikke lige gider registrere dig:

Username: public@user.dk

Adgangskode: Amino

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser spændende ud, hvis man ser bort fra layout :)

Funktionsmæssigt er der ikke noget der får mig helt op at køre, men venter da spændt på hvis der kommer mere.

:: HDMI kabel ::

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 137
Fra  ITadviser.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Super værktøj! Det vil jeg benytte fremover :-)

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom du er sku dygtig, det må jeg/vi give dig! :)

Jeg synes det er fedt lavet, jeg komme også til at bruge det! 

Men jeg har et spørgsmål.. der står at det er udløbet og slettet, men hvor køber man dem så? fordi fx. dandomain og dk-hostmaster sig begge at domænet stadig er ejet?

Tak for værktøjet - Mvh

Christian 

 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian og trådstarter

Jeg synes det er et fremragende koncept og jeg kommer nok også til at se nærmere på det.

Desuden synes jeg ikke at layoutet er så slemt!

Jeg har dog et spørgsmål i forhold til det Christian skriver, da det kan også undre mig...

Christian Møller:
Men jeg har et spørgsmål.. der står at det er udløbet og slettet, men hvor køber man dem så? fordi fx. dandomain og dk-hostmaster sig begge at domænet stadig er ejet?

Jeg har lige slettet 3 domæner hos DK-Hostmaster og jeg har opsagt dem hos UnoEuro, men jeg får stadig besked fra google om at robotterne ikke kan finde mine sider.

Er domænerne ikke tilgængelig for andre at købe når jeg ikke længere har dem?

Hvordan får man i øvrigt google til at vide at de ikke længere eksisterer? Jeg har slettet dem fra webmastertools!?

/Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke lave så man får en velkomstmail? Det er lidt irriterende nu, jeg kan ikke huske hvilken mail jeg registreret mig med :-)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom

God samlet side med de nævnte værktøjer - "så behøver jeg kun handle et sted" -

Keep on the good work...

Designet kunne dog godt trænge til en overhaul.. - men det tænker vi programmører jo ikke så meget iSmile

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Deleuran:

Designet kunne dog godt trænge til en overhaul.. - men det tænker vi programmører jo ikke så meget iSmile

Designet - er der en eller anden designer der kan lave noget fedt - *GRATIS* mod webmaster PR, så skal de være velkommen med forslag.
Christian Møller:
Men jeg har et spørgsmål.. der står at det er udløbet og slettet, men hvor køber man dem så? fordi fx. dandomain og dk-hostmaster sig begge at domænet stadig er ejet?
Så er det en bug - send mig en besked via kontakt formularen på siden
Mark Winther:
Kan du ikke lave så man får en velkomstmail? Det er lidt irriterende nu, jeg kan ikke huske hvilken mail jeg registreret mig med :-)
Jo - todo sammen med alle de andre email notifikationer (udløbne domæner), nogle af os andre har så en tre fire e-mail adresser og kun en primary :)

Jens Andersen:

Jeg har lige slettet 3 domæner hos DK-Hostmaster og jeg har opsagt dem hos UnoEuro, men jeg får stadig besked fra google om at robotterne ikke kan finde mine sider.

Er domænerne ikke tilgængelig for andre at købe når jeg ikke længere har dem?

Nej de slettes først når din expiry date nåes. Ikke før (så vidt jeg ved)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige lavet et script der suser gennem alle de 7.155 udløbne domæner som jeg har registreret som udløbet - for at checke om de er blevet registreret igen.

Det kører på en god stor håndfuld servere nu og gnasker sig igennem de domæner.

Samtidig er de overvågede domæner nu vokset til omkring 133.688 overvågede domæner

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah com'on, der må da være nogle rettelser? :P

139.394 overvågede domæner nu...

Side 1 ud af 6 (53 indlæg)