Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan lyder Elektronisk Skateboard i din mund?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hørning
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 58
Fra  Icousin Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger et navn til vores Skateboards.
Indtil videre kalder vi det for EL Skateboardet. Men ordet i sig selv er ikke spændende.

Er der nogle bud.
Fakta:
Skateboard 800 watt.

Kan køre 30-35 i timen.
Kan køre 17-25 kilometer alt efter hvor man køre-.
Er for børn over 15, da den er meget voldsom.
3 Gear, justeres før køresel.
Langsom, Cruise & Hurtig.

Prisen er 3500,-

På forhånd tak.

Daniel Meinertz
Xtremetoys.dk
 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 67
Fra  METAmeta v/ Asger Folmann Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ha ha - fedt mand!

Målgruppen er jo unge mennesker og for dem betyder branding en del...

Hvad med:

E-board, 4Wboard eller noget i den stil?

Xboard lyder også som en god mulighed. Ja, brug da den og send mig en venlig tanke eller en plov når du har solgt et par tusinde af dem...!

Min nye bog: https://www.amazon.com/Spiritual-Capitalism-three-doctrines-money-ebook/dp/B07LB76DPD/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1544845832&sr=8-4&keywords=spiritual+capitalism

Fra Hørning
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 58
Fra  Icousin Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Det skal jeg gøre, 
De er meget fede, og køre pisse godt. Vi har en Container fyldt op med dem, så de skal bare sælges :) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej

VI har solgt el skateboard i et par år nu, og jeg vil gerne dele nogle gode råd med dig som er nystartet.

Du skal gøre mere opmærksom på at de ikke er godkendt til offentlig vej. Herudover skal du være sikker på at de er CE og ROHs godkendt, samt at du betaler WEE afgift

Du skriver på din hjemmeside at de kommer fra Kina. Nu har jeg undersøgt markedet ret godt, og jeg har også snakket med kinesiske producenter. PRoblemet med dem alle er at de siger at deres produkter er CE-mærket, UDEN at de rent faktisk er det. Ofte så sender de et EMC CE certifkat - det er bare IKKE godt nok i Danmark.

Jeg håber derfor du selv har fået udarbejdet de rigtige dokumenter, for selvom de ikke blev tjekket i tolden denne gang, så bliver de det på et tidspunkt. Bemærk også at du sandsynligvis hører fra sikkerhedsstyrelsen på et tidspunkt - som vil kræve CE certifikat på både lader og skateboard.

Alt dette skriver jeg ikke for at tage modet fra dig, men for at hjælpe dig på vej, for der er mange faldgruber og har du bare købt en container og håber på det bedste, så kan det gå grueligt galt og blive rigtig dyrt.....

Pas for i øvrigt også på med at angive en distance på 21km. Måske har producenten fortalt dig det, men med mindre der er lithium batterier i, så får du ikke en dag over 10km ud af dem (jeg formoder batterikapaciteten er 36v 12ah). så du ender hurtigt med utilfredse kunder hvis dit skateboard ikke lever nogenlunde op til det du angiver...

Pøj pøj med salget :)

MVh

Morten

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er vigtigt at sige at man ikke må køre med dem på de danske veje.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker lidt 'Cross Board' når jeg ser de der. Mest pga deres hjul. De ser nu meget fede ud :P

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)