Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er træt af Skat. Virkeligt træt!!!

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Thomas Astrup:

- Nu skal man jo altid være varsom med hvad man ytrer sig om på nettet i offentlige fora, men jeg kan ikke lade være denne gang.

SKAT er sindssyge. SKAT gør alt hvad de kan for at opretholde deres egen job, for at plædere for en falsk spejderære de har levet op til siden de var dukse som små.

SKAT er intet mindre end et vanvittigt system med en hob af vanvittige ansatte. (Beklager til de få, der faktisk er dygtige mennesker - men i burde fandme også finde jer et andet job.)

Til trådstarter. Jeg håber du vindet det hele! - har du tjekket om du må smide renter og gebyr på den anden vej hvis du vinder? (Kunne da være en smule fryd..). Jeg håber oven i en afgørelsen, hvor de dømmes til at betale dig alle dine penge tilbage igen, også at der udpeges 1-3 udvalgte medarbejdere der skal stille op til stening/motorvejsaffaldsopsamling/iklædning af orange kedeldragt og lænket til en pølsevogn på rådhuspladsen.

mvh

Thomas

SKAT laver nogle fejl fra tid til anden, og problemet er at de er stædige og urimelige når det sker, det er faktisk det største problem.

Derudover må jeg sige at jeg personligt altid har fået ekstremt god behandling fra SKAT, både i forbindelse med virksomhed og da jeg f.eks. flyttede til Sverige.

De har været meget hjælpsomme og professionelle, så jeg må sige jeg ikke deler din generelle opfattelse af SKAT som organisation.

Problemet er som sagt at når de fra tid til anden tager fejl, går de ofte helt i baglås, og selvom de endda taber en sag, kæmper de bare videre og følger ikke nødvendigvis dommen, det er problemet, men jeg synes faktisk ikke det er en rimelig måde du fremstiller alle de medarbejdere hos SKAT der hver dag sidder og hjælper selvstændige og iværksættere og svarer på alskens spørgsmål.

Må man spørge om det er personlige erfaringer med SKAT du lægger til grund for at kalde dem sindssyge? eller hvad er grunden til du sætter det mærkat på hele SKAT og alle medarbejderne?

Jeg har endnu heller ikke haft kontroverser med skat og har fået en god behandling, når jeg har ringet ind osv. Jeg kender ikke sagen i detaljer, men med en dom på de har begået en fejl som de ikke vil indrømme, er der vel god grund til at være sur, selvom 90% af de der arbejder ved skat giver en fair behandling. Det hører stadig under skat, selvom der er masser af gode folk.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46502
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg synes det er svært, ud fra hvad der naturligvis er et partsindlæg, at tage så klar stilling
At alle i skat skulle være elendige eller restgruppen burde sige op er noget pjat efter min mening, skulle vi så nedlægge skat og hvordan skulle vi så drive samfundet trods alt?
Du har forhåbentlig en god skattejurist på og han vil jo kunne argumentere for erstatningskravet og når/hvis i vinder, også blive betalt af skat.

Det kan ta tid, og det er supersynd HVIS det er sådan at det er ensidige fejl fra skat der er tale om, men overlad det til det retslige system og prøv at se fremad trods alt. Held og lykke med sagen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv haft den ære, for mange år siden, at være røven de prøvede på at pule. To gange. Begge gange vandt vi sagen og Skat havde ikke noget at komme efter. De har dags dato stadig ikke undskyldt det årelange hovedpiner, stress, mavesår deres forsøg på voldtægt havde forårsaget. :)

Det er selvfølgelig ikke alle i Skat, der er dårlige mennesker, jeg har også oplevet mange søde og hjælpsomme ansatte i Skat, men så er der nogle få der ikke kan tåle den magt de får og ikke kan acceptere når de selv begår en fejl.

Disse narcissistiske mennesker kan ikke tåle at blive rettet på af folk, som de anser som mindre vidende end dem selv, for hvordan skulle sådanne uuddannede selvstændige mennesker med lille virksomhed overhovedet have en hjernekapacitet til at vide mere end dem selv? Nej der må helt sikkert foregå noget fusk!! tænker sådanne mennesker.

Jeg går helt ind for at Skat selvfølgelig skal undersøge og kontrollere for at fange dem der begår fusk, men det jeg har imod er når føromtalte narcissistiske ansatte i Skat tager sagerne personligt og misbruger deres magt til at ødelægge en virksomhed/person.

Jeg tror det eneste der kan stoppe sådanne sager ville være hvis disse Skat-ansatte personligt selv skal stå økonomisk-ansvarlig for, hvis Skat taber en sag. Så tror jeg at de ville tænke sig en ekstra gang om og gøre sig en ekstra umage om, at der virkelig var noget at komme efter før de satte hele magtapparatet igang efter den lille mand.

Derudover burde Skat ved tabte sager, udover selvfølgelig at betale penge tilbage de har krævet, også som minimum betale gebyr/renter og strafbeløb, ligesom Skat selv kræver fra dem de går efter.

Forresten.. uden at vide for meget om Kasi-Jesper-sagen så ser det ud til at de også har fået sådan en Skat-medarbejder efter dem.

Så kom jeg da lidt af med min frustration over nogle få af Skat's ansatte.

Kommer snart...

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

@Cookie. Naturligvis er det svært at tage stilling til et partsindlæg. Men at jeg vandt i Landsskatteretten, viser jo jeg havde ret og har haft ret i alle 16 år der er gået.

Hvad angår skattejurist, så nej, så en har jeg ikke haft. Har ført min sag selv, da jeg endte i ingenmandsland. Jeg tjente for meget til at kunne få retshjælp. Jeg blev lønindeholdt med 68%, så havde heller ikke råd til at hyre en jurist og da indboforsikringen kun dækker private og ikke firma forhold, var der heller ingen hjælp det. Så jeg har kørt hele sagen alene.

@tænkstort.
De tanker du skriver der, har jeg haft så mange gange og du rammer plet rigtig mange steder. Dog har jeg i min kamp også mødt søde skattemedarbejdere, men de har desværre været så langt nede i fødekæden at de ikke rigtig har kunne hjælpe.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46502
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er trælst der ikke er penge til en god advokat, jeg tror han kunne få orden på det og tjene sig ind. Det med partsindlæg var mere i forhold til dit erstatningskrav osv, netop der kunne en skattejuridst sikker bringe ro og respekt hos skat. Det hele blir jo dobbelt surt hvis det både koster penge og helbred. En juridst på det ville speede op og sikrer dig mere ro selv, men hannskal jo betales i første omgang, måske en juridst herinde kunne komme med et godt tilbud til dig?
Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror du har ret i at en jurist ville kunne speede sagen op. Klagede den 20/6 og fået en besked om at der er ferie, så tingene går ikke så hurtigt i ferieperioden.

Skrev en rykker den 3/8 og har ikke fået svar på den :/

Men vil lige give dem 14 dage mere og så kan det godt være jeg får brug for en skattejurist, som kan tvinge dem til at fremskynde sagen.

Så bud modtages gerne, hvis der er en skattejurist herinde :)

Fatter bare ikke at Helle Thornings skattesag, kunne komme så hurtigt igennem systemet, når min sag lå i 13 mdr i Landsskatteretten.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carl Lorberg:

Tror du har ret i at en jurist ville kunne speede sagen op. Klagede den 20/6 og fået en besked om at der er ferie, så tingene går ikke så hurtigt i ferieperioden.

Skrev en rykker den 3/8 og har ikke fået svar på den :/

Men vil lige give dem 14 dage mere og så kan det godt være jeg får brug for en skattejurist, som kan tvinge dem til at fremskynde sagen.

Så bud modtages gerne, hvis der er en skattejurist herinde :)

Fatter bare ikke at Helle Thornings skattesag, kunne komme så hurtigt igennem systemet, når min sag lå i 13 mdr i Landsskatteretten.

Jeg vil så gerne sige det...............

Politikkere HAR bare første ret...........

Ick!Skype-SadSmile Please dont hate me..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Richard:

Carl Lorberg:

Tror du har ret i at en jurist ville kunne speede sagen op. Klagede den 20/6 og fået en besked om at der er ferie, så tingene går ikke så hurtigt i ferieperioden.

Skrev en rykker den 3/8 og har ikke fået svar på den :/

Men vil lige give dem 14 dage mere og så kan det godt være jeg får brug for en skattejurist, som kan tvinge dem til at fremskynde sagen.

Så bud modtages gerne, hvis der er en skattejurist herinde :)

Fatter bare ikke at Helle Thornings skattesag, kunne komme så hurtigt igennem systemet, når min sag lå i 13 mdr i Landsskatteretten.

Jeg vil så gerne sige det...............

Politikkere HAR bare første ret...........

Ick!Skype-SadSmile Please dont hate me..

Jeg er ikke Thorning fan, men det har nok intet med hun er politiker men at alle medier var fokuseret på SKAT og den opmærksomhed ville de meget gerne være foruden, så de satte hast på den opgave.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2079
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carl

Du er ikke alene. Kæmper på 4 år med fejl i momsafregning.

Sørger for regelmæssigt at rykke

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Richard:

Jeg vil så gerne sige det...............

Politikkere HAR bare første ret...........

 

De har medierne i "enden", så de bliver nok behandlet lidt hurtigere ?

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)