Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento webshop????

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fjerritslev
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 40
Fra  Legesager Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en webshop hos DanDomain nu, men vil gerne over til en gratis webshop. Har hørt at Magento skulle være god.

Hvad syntes i og er Magento forholdsvis let at arbejde i, da jeg ikke er en nørd!

Hvordan kommer jeg lettest igang....

På forhånd tak!

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Hvis du gerne vil have du nemt webshop system, så tag du kig på prestashop. Jeg arbejder til daglig med design og brugervenligheden af hjemmesider, og synes at Magento er noget indviklet - selv for mig. ;-). Håber du finder den rigtige løsning.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hopper med på Anders' forslag. Selv for teknik-tumper som mig, er Prestashop til at finde ud af, og der findes samtidig et utal af fede moduler, der er lette at installere og administrere. :-)
/Daniel 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Magento er såmænd ikke særlig svær at finde rundt i, når du taler de produktrelaterede ting, altså produkter, kategorier, billeder m.m., det kan jeg lære dig på et par timer. 

Det er heller ikke særlig svært at håndtere ordrer, fakturaer m.m., altså den daglige drift. Der hvor udfordringen kommer er hvis man eks. vil tilføje moduler med ny funktionalitet - så skal man holde tungen lige i munden. Er man ikke vant til at arbejde med den slags, er tiden måske bedre brugt andre steder, eks. på udvikling og optimering af indhold. 

Samtidig foregår der er enormt udviklingsarbejde på Magento, så der tilbydes hele tiden ny funktionalitet - iøvrigt som regel til meget humane priser. Det betyder hurtig udvikling, men også at der er så mange leverandører på systemet, at du aldrig er nødt til at "gifte" dig med en enkelt leverandør.

Det afhænger selvfølgelig også at dit behov, i visse situationer er Magento nok "overkill", simpelthen fordi man betaler for en funktionalitet som ikke er nødvendig.

Hvis du vil vide mere, er du selvfølgelig velkommen til at ringe eller skrive en PM.

Mvh

Lars 

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)