Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revolution af festivalarmbånd

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JNMAYA

Tak for dit indlæg :-)

Jeg forstår dine pointer og har siden dette indlæg blev skrevet erkendt, at ideens relativt store problemstillinger, hvorfor jeg har skraldet denne version af konceptet. Jeg vil imidlertid give dig ret i, at Smartphone er det nye hvad angår betalingsmåder, hvilket jo allerede er meget populært i dele af Asien - mener jeg :-)

Hold dig munter!

Fra Ikast
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Møgelberg!

Jeg faldt over dit indlæg og jeg synes da idéen er super og der er klart et marked for det, så jeg tænker...klø da på :-)

Der er nogle store udfordringer, men mig bekendt har ingen løst det endnu, så du kan stadigvæk blive en af "first-movers".

Vi (Ikast Etiket A/S) sælger allerede i dag til en stor del af de danske festivaller vores "standard" festivalarmbånd - www.ikastetiket.dk/festivalarmbaand - som vi har den del erfaringer med også sælger vi også i dag RFID armbånd http://www.ikastetiket.dk/RFID_armbaand, som bla. bruges i Lalandia i Billund.  

En kæmpe udfordring med disse systemer og mig bekendt (Januar 2013) er der intet dansk firma eller internationalt firma, der mestrer at levere en samlet god løsning på vilkår, som ikke bliver for dyrt. Vi kan løse armbåndet med chip i en kvalitet, som kan bruges som kontrolarmbånd og også til rimelig priser og så er der nogle andre firmaer, som er gode til det med scanner og softwaren bag. Og det er lidt to forskellige verdener endnu...

Hvis du kan løse opgaven med software, scanner, mm. så vil jeg meget gerne hjælpe dig med armbåndet og vi vil med glæde lave et samarbejde :-)

Mvh/Ulrik

Tilmeldt 5. Feb 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)