Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afmelding af CVR nr.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Fra  TF Music Production Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-)

Jeg har efter længere tids overvejelse besluttet mig for, at nedlægge mit CVR nr /enkeltmands virksomhed, som er musik produktion, interessen er der slet ikke længere og der kom hellere aldrig gang i det- bl.a. fordi jeg ikke gjorde nok for det i sidste ende alligevel.
så kan jeg lige så godt afmelde det.

#1 er der noget jeg skal være særlig opmærksom på, eller går jeg bare ind på virk.dk og vælger ændre/lukke virksomhed ?

på forhånd tak, Thomas Frost.

NB: korrekt mail er thomasfrost@thomasfrost.info, ved ikke hvor lang tid den er om at opdatere ens profil :)

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktisk så let, som du selv skriver, ja - der er ikke noget særligt at være opmærksom på. Du skal bare indberette det til dem.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du skal bare afmelde. Og når året er omme, skal der jo laves en udvidet selvangivelse stadigvæk, fordi du har været selvstændig i 2012.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Ja det er faktisk meget nemt at afmelde sit firma. Problemerne begynder først hvis du er arbejdsløs bagefter, Og skal have dagpenge eller kontanthjælp. Det er de færreste der ved at man ikke kan få dagpenge i de 3 første uger efter at man er holdt som selvstændig.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)