Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Supper billig farvelaser til de hurtige

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige fået et katalog fra TDC ind at døren.
De har et begrænset parti Konica Minolta 2400W farve laserprintere til salg for 1299,-
På edbpriser.dk står den til 2368,-

Med printeren er der farve + s/h toner til 1500 sider.

Iflg. edpbriser.dk koster farve til 1500 sider 1938,-
Sort toner til 4500 sider 606,-

Dvs. det er billigere at smide printeren ud og købe en ny, fremfor at købe toner.

Obs: Alle priser er inkl. moms.

Har skyndt mig at bestille et par stykker - synes også i lige skulle have chancen. :-)

Bestil hos TDC:
http://salg.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/TDC-Privat-Site/da_DK/-/DKK/ViewProductDetail-Start;sid=R_Bn7mgNH3Bn7yu0buqnRiEvrC7px_kTmrmZuvQWw2SolUYjJNhcShkXad4ExpZZ2-s=?ProductUUID=XCMKamdM8wQAAAECnyA1BUje&CatalogCategoryID=OFIKamdMB%2esAAAD8Lk5hncfb&JumpTo=BrowseStandardCatalog&dogtag=tdc_p_shop_comp_print&CategoryName=tdc_p_shop_comp_print&CategoryDomainName=

Printer på edbpriser.dk
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=155165

Toner på edbpriser.dk
http://edbpriser.dk/listproducts.asp?ID=55&Parent=379&Sort=&Gallery=&Producent=1458&Line=1751&Model=26623


Info om printeren

  • Print Hastighed: 5 sider pr. minut farve/20 sider pr. minut sort/hvid
  • Opløsning: 2400 x 600 dpi; 1200 x 600 dpi; 600 x 600 dpi
  • Processor Type: Special ASIC 48 MHz
  • Hukommelse: 32 MB RAM
  • Papirformater: A4, A5, B5, Letter, Legal, J-Postcard, Konvolutter, Brugerdefineret (92-216 mm x 148– 297 mm)
  • Papirtyper: Almindeligt papir (60-90 gm2), karton (91-163 gm2), genbrugspapir (60-90 gm2), transparenter, brevpapir, konvolutter, labels, postkort, glossy papir
  • Strømkrav: 220/240V Model: 220/240 VAC ±10%, 50/60 ±3% Hz
  • Strømforbrug: Max < 1100 W; Standby < 250 W; Energy Save < 27W Energy Star Compliant
  • Mål: D395 mm x B430 mm x H341 mm
  • Vægt:uden forbrugsstoffer: 18 kg; med forbrugsstoffer 20 kg; som fragt 22 kg
  • Systemkrav: Processor; 300 MHz eller højere Celeron class pc; Harddisk; 128MB fri harddisk plads; RAM; som specificeret: 32MB (98SE/ME), 64MB (2000), 128 MB (XP); Øvrige systemkrav; USB 2.0 understøtter Microsoft ‘Plug and Play‘; Styresystemer; Windows XP, ME, 2000, 2003 og 98SE.


 

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak :-)

Hmm.. er det ikke muligt at redigere indlæg mere?

En af mine kammerater var også inde og lure hvor den stod som udsolgt, 2 min. senere var det muligt at bestille igen.
Er da værd at prøve.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en "Ret" knap her, ved dog ikke om det kun er ved kommentarer - er den der ikke hos dig? (i toppen af dit indlæg)

TDC må have nogle hurtige leverandører siden der kun er udsolgt i ganske få minutter ad gangen ;)
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe ja ;-)

Kan ikke rette mit oprindelige indlæg - kun svar. :/
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Man har 15 min. til at rette, da der var nogen der slettede indlæg der var gode og gamle.

Dbh Martin
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hold op et super tilbud....! Kan da kun anbefale alle herinde der har mulighed og brug en farvelaser at springe på!

Normalt vil jeg aldrig anbefale at købe farvelasere med mindre ens forbrug er MEGET højt! Ellers kan man ligeså godt nøjes med en s/h laser og en god blækprinter. Farvelasere er langsommere end blækrpintere, kvaliteten er dårligere og så er den ikke billigere i drift.
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Står selv og skal sende en del foldere/breve ud, så timingen er perfekt for mig. :-)

Hvorfor mener du kvaliteten er dårligere? Hænger da ikke helt sammen...
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo en blækprinter ligger blækket med større precision. Dermed bliver opløsningen i billedet bedre. Derudover så holder blæk længere.
Laserprintere "drysser" toner på papiret hvorefter det "brændes" ned i papiret.

Men en overflade på et stykke papir på en laserprinter er nu rarere at føle ved.

Hvad angår hastigheden, så er det normalt at farvelasere i den samme prisklasse som den nævnte minolta printer ca 5 sider i minuttet. Det er altså kun ved maks 15% dækning i den dårligste opløsning og typisk først målt efter anden side. Tvivler på denne minolta når mere end 3 minuttet hvis papiret er fyldt godt ud. Men til den pris er det vel også fuldstændig ligegyldigt!
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har før oplevet, at Lexmark sælger deres printere incl toner billigere end tonerne koster - men de toner, der følger med printeren, indeholder kun cirka det kvarte blæk i forhold til det blæk, der hænger ved siden af printeren i butikken.

Er der nogen, der kan komme med tilbagemelinger omkring de toner der følger med? Hvor mange sider klarer de?
 
Ellers godt tilbud du fandt frem der! Regner klart med at slå til.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)