Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver din nakke også blevet skæv af den nye Amino design ændring?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser lige på, om jeg kan lave et simpelt fix for de, der er Plus og har deaktiveret annoncer - så grænsen for venstrestilling bliver ændret i disse tilfælde.

Designet bliver venstrestillet, når browservinduet kommer under 1653 pixels, og for de interesserede sker det via media queries i CSS: @media screen and (min-width: 1653px)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Hvis man kører lav opløsning på sin computer eller åbner Amino i et lille vindue, så har vi venstrestillet den.
Det har vi fordi vores annoncører klager over at annoncen til højre bliver cuttet af.
Og da vi ikke har råd til at miste den indtægt, så er det lavet sådan.
Så problemet løses ved at køre med en højere opløsning eller åbne Amino i et større vindue.

De bedste hilsner

Martin

Det er sådan ser fint nok at i tager hensyn til dem der smider penge i annoncer, men det er bare lige meget hvis der ikke er nogen brugere til at se de annoncer fordi folk lige pludselig holder sig fra amino, eller at folk direkte bliver sure på den reklame fordi hele amino oplevelsen er ødelagt.

Alt hvad jeg siger er at der må være en balance sådan at man som bruger ikke føler sig pisset på, til fordel for annoncører. Det er trods alt brugerne der har skabt amino, og alt det indhold der gør siden til hvad den er.

Jeg har set mange debatter på amino hvor folk har klaget over store reklamer mm, og har aldrig blandet mig fordi jeg egenligt godt kan forstå amino. Denne gang er det dog for meget. ALT for meget.

Jeg sidder på en sprit ny mac air, og jeg har en høj opløsning på 1300 px, og jeg har kun amino på halvdelen af min skærm. Jeg kan ikke køre større opløsning, og mit vindue er i fuld skærm. Det driver mig til vanvid, og er er nu kun online hvis jeg på forhånd ved hvad jeg vil, i modsætning til tidligere hvor jeg nemt kunne sidde og småsurfe en time eller to.

se screenshot

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy B. Carlsen:

Jeg ser lige på, om jeg kan lave et simpelt fix for de, der er Plus og har deaktiveret annoncer - så grænsen for venstrestilling bliver ændret i disse tilfælde.

Designet bliver venstrestillet, når browservinduet kommer under 1653 pixels, og for de interesserede sker det via media queries i CSS: @media screen and (min-width: 1653px)

Det kunne i hvert fald være lækkert, hvis man som Amino Plus kunne køre med det centereret lige som før Skype-Wink

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

c.k.f:
Det er sådan ser fint nok at i tager hensyn til dem der smider penge i annoncer, men det er bare lige meget hvis der ikke er nogen brugere til at se de annoncer fordi folk lige pludselig holder sig fra amino, eller at folk direkte bliver sure på den reklame fordi hele amino oplevelsen er ødelagt.


Ekstrabladet gør præcis det samme og de har så vidt jeg ved ret mange brugere.

c.k.f:
Alt hvad jeg siger er at der må være en balance sådan at man som bruger ikke føler sig pisset på, til fordel for annoncører.


Der er ingen der pisser på nogen. Vi udvikler og tester konstant nye ting på Amino og lige nu tester vi det her, da vi har fået klager fra vores annoncører.
Det er jo ikke fordi markedet vælter i annoncekroner, så derfor bliver vi konstant nødt til at tilpasse tingene. At pisse på brugerne ville være at lukke ørene for sure annoncører og så ende med at gå på røven og lukke Amino.

c.k.f:
Det driver mig til vanvid, og er er nu kun online hvis jeg på forhånd ved hvad jeg vil, i modsætning til tidligere hvor jeg nemt kunne sidde og småsurfe en time eller to.
 

Vi lavede det i får eftermiddags, altså for godt 12 timer siden, så skal vi ikke lige klappe hesten og se hvad der sker?

Det er jo ikke fordi vi på Amino ikke lytter til folket. Men vi laver ikke fokusgrupper, ringer til Gallup eller den slags.
Vi tester ting live og lige nu tester vi det her.

Så kom stille og roligt med de observationer i har og så tager vi den der fra.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46522
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det underlige er, at højre side kun er halvt fyldt med reklamer og sidste ca 1/4 er helt tom, det virker lidt som teknisk fejl. Jeg kan dog ikke påstå det er noget der jager mig væk, men hvis bare det almindelige fyldte 2/3 og så reklamer og ikke en tom margin derefter i full window, var det bedre
Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

c.k.f:
Det er sådan ser fint nok at i tager hensyn til dem der smider penge i annoncer, men det er bare lige meget hvis der ikke er nogen brugere til at se de annoncer fordi folk lige pludselig holder sig fra amino, eller at folk direkte bliver sure på den reklame fordi hele amino oplevelsen er ødelagt.


Ekstrabladet gør præcis det samme og de har så vidt jeg ved ret mange brugere.

Sjovt, jeg har ikke det samme problem på ekstra bladet ! Så det er altså ikke helt det samme i gør.

Vil lade den ligge her og tage din holding til efterretning. Samtidig må du dog også forstå at jeg ytrer mig som jeg gør. Siger jeg intet, så er chancen for at få det fixet langt mindre, og denne ændring er den mest negative ting jeg har set på amino siden 2005 !

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

c.k.f:

Jeg sidder på en sprit ny mac air, og jeg har en høj opløsning på 1300 px, og jeg har kun amino på halvdelen af min skærm. Jeg kan ikke køre større opløsning, og mit vindue er i fuld skærm. Det driver mig til vanvid, og er er nu kun online hvis jeg på forhånd ved hvad jeg vil, i modsætning til tidligere hvor jeg nemt kunne sidde og småsurfe en time eller to.

se screenshot

Det ser også sådan ud ved mig. Nøj, hvor er det irriterende..

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er en om'er Smile

Jeg sidder med et vindue på 1600px i bredden, og siden er stadig venstrestillet. Derudover er jeg logget ind som Plus uden reklamer.

Savner det centrerede Amino....

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi har lavet et kompromis, hvor vi vil forsøge at sælge et smallere annonceformat og så fjerner "Feedback knappen".
Så må vi se om annoncørerne æder den.
Tak for jeres gode feedback, vi ændrer skidtet nu.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til at det virker for ekstra bladet er at det er et hit&run medie (Du smutter ind, læser din artikel og smutter igen) derfor bliver det meget oftere end Amino besøgt med tablets/mobiltelefoner som det ikke genere (og alligevel ikke ser det højre banner). Man skal heller ikke være interaktiv med Esktra bladet og hvis vi kigger på pageviews/per user så har:

(Alexa.com, tallene kan være forkerte men den viser forskellen på størelsesforholdenen fine)

Ekstrabladet: pageviews/pr user 4-5 gns. 

Amino: pageview/pr user 14-20 gns.

Jeg vil næsten væde med at man kan ville kunne se en en påvirkning på pageviews/pr user på de ca. 10-20% påvirkede over en længere periode, da man simpelthen ville læse/svare på mindre debatindlæg. De unikke besøgende ville sikkert blive hvor de er, men for de 10-20% ville man kun lige skimte det vigtigste eller det man kom for, (hit&run). Det er også interessant at se at det nok kun er mindre end 1% af store sider gøre brug af den metode, hvorfor mon. 

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)