Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

høvlet helt ud af Google

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Efter at have lagt rigtig godt placeret på Google i flere tilfælde på side 1, (http://allinclusive-afbudsrejser.dk/)

findes siden slet ikke længere i google index.

kun ved søgning med site:allinclusive-afbudsrejser.dk lykkes det mig at finde siden.

Hvorfor denne pludselige deranking???

Er der en der har et skudsikkert svar på det?

Der kan laves mange tilfældige gætterier, men dem kender jeg jo godt....

Den må være blevet deranked manuelt, da indholdet stort set ikke har ændret sig

Der ligger en redirect i javascript? men det giver vel ikke en decideret straf at gøre det eller HUR?
hvis det er "strafbart" er det helt sikkert det der er skyld i derankingen...

Vil bare være sikker, når jeg skyder det næste missil af med nyt domæne, med samme indhold,
så jeg ikke rammer samme minefelt en gang til. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

jeres back links historie siger jeres side er ekstrem ny så tag det roligt forsæt der ud ad klik her husk opret konto der så kan i se jeres back links historie en sidens aldre bliver bestemt efter hvornår det første links er fundet og det er meget normalt nye sider går op ad og ned ad i starten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker mærkeligt! Jeg oplever selv problemer med mit site i øjeblikket, men jeg synes bare du skal klø på og få bygget nogle gode links :)

Jeg håber du får det løst. Bemærk dog at du er på side 3 hos mig, på søgningen allinclusive afbudsrejser :)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Det virker mærkeligt! Jeg oplever selv problemer med mit site i øjeblikket, men jeg synes bare du skal klø på og få bygget nogle gode links :)

Jeg håber du får det løst. Bemærk dog at du er på side 3 hos mig, på søgningen allinclusive afbudsrejser :)

jeg tror det er en anden du har forveklset den med :(

jeg kan ikke finde den 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, nej jeg kan heller intet se på side 3 nu. Der er dog ikke lige nogen omkring den, som jeg kunne have forvekslet den med .. afbudsrejser-allinclusive er på side 2 - men det var ikke den jeg så.

Mærkeligt! Jeg håber dog du kommer op igen, eller får løst problemet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

desuden oveni ny side som nærmeste altid hopper op og ned ad inden finder sin plads

lave mere unikke titler på siden og sats på siden ikke kun på jeres kerne ord men lave en mere forskellige tjek her hvor mange undersider der nævner jeres kerne ord

ups her er teksten meget lig med meget højt trust ranke sider , lav teksten unik vis ikke har kopiret øv for den ligner den meget siger denne her tjeneste klik her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du lavet på den? Hvilke søgeord snakker vi om?

Kan det passe din eneste backlink kilde er Amino.dk?

Sikker på du ikke har set dig selv med Personlig søgning slået til?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil S:

Hvad har du lavet på den? Hvilke søgeord snakker vi om?

Kan det passe din eneste backlink kilde er Amino.dk?

Sikker på du ikke har set dig selv med Personlig søgning slået til?

søgeord på side 1: all inclusive afbudsrejser : på side 1 - uden personificeret søgning, nu slet ikke synlig.

Jeg lavede  "title" på hver table-row, hvilket måske kan have været tolket som overoptimering, det har jeg nu pillet af igen. Udover det, er indholdet det samme som ligger der nu...
Den har helt sikkert fået en straf, da en Google-dance, blot vil sende den højest 5-6 sider tilbage.
Jeg forestiller mig at den er blevet manuelt deranked, ellers er der mange sider som vil opleve det samme. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der er vel to oplagte muligheder:

1) Du har fået det klassiske start-boost i de første uger på din side, og nu er det der ikke mere, hvorfor du falder tilbage.

2) Din side er faldet for et eller andet kvalitetsfilter, fordi den udelukkende består af reklamer og affiliatelinks.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Deleuran:
Hvorfor denne pludselige deranking???

Fordi du hverken har backlinks eller socialmedia aktivitet. Grunden til det er sket pludseligt er nok bare fordi Google har smidt siden højt op til at starte med, lige for at teste den af, men der bliver den jo altså ikke liggende uden der arbejdes med tingene.

Deleuran:
Den må være blevet deranked manuelt, da indholdet stort set ikke har ændret sig

Det er overhovedet ikke sikkert. Alle sider med statisk indhold har ikke statiske pladser på Google. Der er ca 200 signaler Google kigger på, og flere af disse er eksterne.

Deleuran:
Vil bare være sikker, når jeg skyder det næste missil af med nyt domæne, med samme indhold,
så jeg ikke rammer samme minefelt en gang til. 

Du har ikke ramt et minefelt, men højst sandsynligt bare virkeligheden. Du har med stor sandsynlighed ikke gjort noget forkert, du har bare slet ikke gjort nok.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)