Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

høvlet helt ud af Google

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Du har ikke ramt et minefelt, men højst sandsynligt bare virkeligheden. Du har med stor sandsynlighed ikke gjort noget forkert, du har bare slet ikke gjort nok.

Fint nok..........

Men nu har jeg lanceret omkring 100 sider, og har aldrig oplevet et drop som dette...

med eller uden backlinks - jeg har prøvet det hele før, og en side med keyword i domænenavnet er altid dukket op indenfor de første 10 sider...

så der må være lavet en deranking.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Deleuran:
så der må være lavet en deranking.

Jamen så har du jo svaret selv. Jeg har nu flere gange set sådanne drops, men det kan der være forskellige grunde til.

Grundlæggende skal du ikke regne med at ranke på særlig meget interessant uden backlinks og social media. Det kommer desværre ikke bare af reklamer og affilite links alene.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Deleuran:

Thomas Frost:
Du har ikke ramt et minefelt, men højst sandsynligt bare virkeligheden. Du har med stor sandsynlighed ikke gjort noget forkert, du har bare slet ikke gjort nok.

Fint nok..........

Men nu har jeg lanceret omkring 100 sider, og har aldrig oplevet et drop som dette...

med eller uden backlinks - jeg har prøvet det hele før, og en side med keyword i domænenavnet er altid dukket op indenfor de første 10 sider...

så der må være lavet en deranking.

før pingvin panda  opdatering  i maj april i år har du  altså lavet 100 sider ? , det er lidt mere end før hvad jeg kan se vigtigere med en trust på siden men bestemt det var der også før nu er den bare lidt hårdere

men bestemt du burde have bemærket sider faldet drastisk før også ingen tvivl om det , men så en lav back links profil er man chanceløs og nu efter seneste opdatering ingen chance på en lav links profil , vis kun er faldet til siden 10 før så er det lav konkurrence ord du skriver om men de giver jo reelt i forvejen nærmeste 0 besøgene altså ord så som ord allinclusive afbudsrejser som er nærmeste lige 0 konkurrence på så vis de andre ord du sammenligner med er samme konkurrence i så fatter jeg godt de kun faldt 10 sider

jo lavere konkurrence på et ord jo mindre skal forskel være der sker ,før de falder helt væk

i alt hvorfor går du op i ord der ikke rigtigt giver den vilde trafik , du skal satse på masser af ord som giver relevant trafik , men ja det kræver arbejde så i gang med arbejdes handsker og tænk frem ad dette her skal blive en succes side hvor jeg får 1000 vis besøgene gerne dagligt med relevant trafik

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Der er vel to oplagte muligheder:

1) Du har fået det klassiske start-boost i de første uger på din side, og nu er det der ikke mere, hvorfor du falder tilbage.

2) Din side er faldet for et eller andet kvalitetsfilter, fordi den udelukkende består af reklamer og affiliatelinks.

Ja det er nok at ramme sømmet på hovedet...

Det tager jeg helt sikkert med i overvejelserne, når jeg relauncher sitet under nyt domæne.
Der skal altaå være meget mere kvalitetsindhold som er unikt og ikke autogenereret fra feeds eller lign.

 Det er faktisk fint nok at sider som disse ikke får værdi i google-index, det burde de så heller ikke have i starten, hvis det skulle være helt ideelt. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)