Synes jeg har ledt og ledt, og kan bare ikke finde noget lige om binding. Og skal jo nødig stå med en større regning, hvis jeg ikke ønsker at gøre brug af det alligevel :-)
Du betaler kun pr. klik (eller visning, hvis du har valgt den afregningsmodel).
Der er ingen bindingsperiode. Du betaler kun så længe, du vælger at have din annonce aktiv. Den kan deaktiveres/slettes øjeblikkeligt.
Hvis du vil være sikker på, at du ikke kommer til at betale et beløb der er over din grænse, kan du sætte et budget på X antal kroner pr. dag. Så hvis du er forsigtigt anlagt, kan du lægge dit budget meget lavt, f.eks. 10 kr. pr. dag.
Det fungerer således, at du opretter en slags annonceprofil som er tilknyttet din facebookprofil.
Når du så vil lave en annonce/kampagne, har du stort set frie hænder ift. målgruppe og periode. Dvs. i princippet kan du sætte en annonce op så den kun vises en enkelt dag, ligesom du kan begrænse budgettet til en 10'er hvis det er hvad du vil bruge.
Jeg vil anbefale dig bare at gå i gang, og så eksperimentere løs derinde. Det er den bedste måde at lære det på og det er ganske nemt :-)