Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være med i en netværksgruppe om Apps?

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej :-)

Jeg er i gang med at få udviklet en app og mangler nogen at netværke / vidensdele med. Det kan være online eller IRL. Det kan være om opsætning, leverandører, regler, designs osv.Du behøver ikke være ejer eller programmør. Nysgerrig eller noget at byde ind med er også ok

God weekend!

Mvh Tina
Fra Brabrand
Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder meget spændende, har også selv været i gang med noget app udvikling (android). Hvis du kunne bruge mig, ville jeg da gerne være med på holdet. Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 114
Fra  Hvaderlos Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer nok mere med på vognen indenfor dette - så jeg følger lige med :)

mvh
Christina fra Hvaderlos.dk 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne også godt tænke mig at være med i denne gruppe.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

En super ide, jeg er selv igang med at lede efter et app netværk- så at du kom i forkøbet er jo genialt.

Jeg har nogle software som jeg er igang med at få færdig udviklet, har nogle internationale patenter, og går her om 1 mdr´s tid for alvor igang med at sætte mine app´s forretning i værk- noget som jeg forventer mig meget af og glæder mig vildt til Big Smile

Jeg ved min styrke er idetænkning/udvikling, viderudvikling af eksisterende ideer, løsnings orinteret samt opbygge produkter således at de ikke blot er fede, men også kan skabe nødvendig indtægt eller nytteværdig for bruger eller kunden, det er et must for succes.

Derudover har jeg en del erfaring i online reklame verden, MEGET stor viden om musik/film branchen inden for digitalisering.

Skriv endelig hvis du mener jeg har noget at byde ind med til dig og dit netværk- eller hvis andre amino bruger har noget hvor vi kan supplere hindanden med, skal i være velkommen til at skyde mig en mail.

kommer inden for kort tid til at bruge nogle app udviklere til androide og iphone.

Hyg jer alle

Bo Schønemann

bs@Tiink.dk 

Fra Vejle
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Komtil I/S Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kammerat og jeg starter inden for meget kort tid virksomhed op omkring applikations programmering, og kunne rigtig godt tænke os at være med til dette:)

Til trådstarter:
Fedt initagertiv!
Sys vi skal ha lavet noget netværk omkring det her, vi kan jo starte online og så mødes irl en dag?:)

Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære allesammen, tak for jeres svar - det tegner godt og tyder på, at der er et behov.

Jeg holder lidt liv i tråden i weekenden og ser, om der er flere, der byder ind.

Jeg sender en invitation til jer først i næste uge.

Rigtig god weekend ;)


Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Flere intereserede derude?
Fra Vejle
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Komtil I/S Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne kontakte mig på pc@komtil.dk
Når du ved mere om netværksgruppen her:)

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget interesseret. Jeg ved dog ikke noget om hverken programmering, eller andet app relateret. Har også længe spekuleret på om jeg skulle lave en app. Jeg har derfor et stort lager af ideer til apps. På den måde kan jeg jo hjælpe lidt. Med ideer, feedback osv. Vil gerne være en del af netværket.

Min email er znazzer@live.dk

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)