Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens bedste hjemmesider?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Mangler inspiration til opbygningen af en hjemmeside. Derfor er mit spørgsmål til Jer: hvilken sites mener i er de bedste i har set, rent opbygnings eller navigations mæssigt? indholdet er ikke så vigtigt, da det som sagt kun skal være lidt inspiration.
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale dig at kigge her:

www.cwd.dk

der er meget inspiration at hente.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på hvilken stil du vil have på din hjemmeside, samt hvem din målgruppe er, og hvor mange undersider du skal have på hjemmesiden.

En top-placeret menu er typisk god hvis du har få sider, og en venstre-placeret menu, hvis du har mange sider og undersider. Men igen, der kan laves mange gode kombinationer, så det vigtigste er egentlig at navigationen virker intuitiv.
 
Men prøv evt. at kigge på www.templatemonster.com for inspiration. Der kan man se mange hjemmesidedesigns lavet til mange forskellige brancher. Der er også mange gode (men også nogle dårlige) navigationssystemer.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu kan jeg se du har et lille mobildisko, så hvis du ikke allerede kender den, så er www.djz.dk en dejlig inspirationskilde, hvis det er til dit mobildiskotekt du skal lave en ny hjemmeside til. Kig på deres links.
Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Sep 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Dec 05
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjek evt. www.coolwebsites.dk. Det er hovedsageligt flashsites, men der er også nogle "flade" sider. ;-)
Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 02:56
Hvor mange stjerner giver du? :
En af mine klare favorittet er  http://www.taximode.com   som også er lavet i Flash.
 
Syntes specielt godt om måden de formår at fremvise deres deres produkter på.
 
Mvh. Ole

 

Tilmeldt 17. May 05
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Det går fuldstændig an på hvad hjemmesiden skal bruges til, men nok mest af alt, hvor meget indhold den skal kunne håndtere, og hvilken type indhold, er der mange billeder? Er der næsten kun tekst? Eller er det video vi snakker om?

Nogle af de bedste websites er - efter min mening, og "loven" omkring stigende omsætning - lavet i flash. Dog skal man være super opmærksom på målgruppen.

Et par af de bedste websites efter min mening, er:

www.fordvehicles.com
www.roadrunner.com/flash
www.fantasy-interactive.com

Sidstnævnte er det webdesign og udviklingsfirma der har lavet de to førstnævnte.

Hvis det er lidt mindre, og mere kreative hjemmeside der er tale om - og en væsentligt mere indsnævret målgruppe - bør du tage et kig på webdesign firmaet group94 ( www.group94.com ), eller nok nærmere de hjemmesider de har lavet.

Og sidst og bestemt også mindst, er der selvfølgelig www.macro-design.org
Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 04:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan finde inspiration på http://www.webcreme.com/
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)