Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil have danmarks mest enkle webshop, kan du hjælpe?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Overskriften er nok en smule misvisende, og dog.

Jeg står og skal have en webshop op og stå, gerne inden for to uger (puuuuh jeg er krævende).

"Hvad ønsker du dig Nicolai?!" - Jo, nu skal i se.

Jeg elsker sider der er så enkle at det nærmest er uhyggeligt, eks. http://www.tanker.nu/hvem/

Jeg vil typisk ligge inde med 20 - 25 varer nr og skal derfor ikke have en stor, tung og uoverskuelig hjemmeside. Jeg ønsker mig en side der minder om www.tanker.nu men som samtidig altså fungerer med et webshop/dankort system.

Jeg ved intet om hvad der er smartest - Skal jeg have html/wordspress/dandomain, i don't give af fuck. Forstået på den måde at jeg blot selv skal have muligheden for at kunne opdatere produkter, nyheder osv. Skal der købes dandomain webshop, så bliver der købt det.

Økonomi?! - Tjah, jeg ved ikke hvad sådan noget koster, men jeg får sgu ondt et forkert sted når jeg kan se at det koster 6000,- at få lavet en webshop i engangs udgift og derefter 700,- pr. mdr. især når jeg "føler" at min side er mere enkel end gennemsnittet. Jeg tænker at 3000,- ikke er heeeelt ved siden af, samt måske 500,- om måneden.. Synes ENDNU ikke jeg har fundet den rigtige til at få det lavet - men er det dig? Skriv til mig!!! Jeg tager hellere end gerne en sludder for en sladder! :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tag et grundigt kig på Shopify - nemmere bliver det ikke.

Du vil nok kunne finde et design på themes.shopify.com som tiltaler dig - eller som kan tilpasses så det gør

Se www.tegoaudio.dk og www.fairtime.dk for mine shops - begge baseret på Shopify

Jeg kan lave en demoshop til dig, som ikke udløber efter 30 dage, så du har god tid til at rode med det inden du træffer en beslutning.

Skriv en PM hvis interesse (følger ikke tråden aktivt)

Venlig hilsen
Ole
Fra Randers
Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 6
Fra  F21.dk Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai.

Jeg vil gerne være med og har lige præcis det du ønsker. - jeg kan give dig en rigtig god start så du selv kan overtage siden senere.

Du skal ikke investere i software, men blot starte. 

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Nicolai!

Jeg har sendt dig en privatbesked. :-)

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)