Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min affiliate side - jeg er kun 14 år

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

om man er 14 eller 65 er sådan set over ordnet, for det kommer helt an på hvornår man starter.

Nu har Fie fået konstruktivt kritik som jeg er sikker på at hun tager til sig, hun har mange år på banen for at blive bedre.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas:

Christopher Roelann:
Forstår ikke hvorfor du skriver du kun er 14, du har ligeså gode muligheder til at lave en god affiliate side som en på 65, og du vil få den samme kritik om du er 14 eller 65 ;)

En på 65 kan nemt have tilegnet sig langt mere erfaring igennem sit liv, end en på 14. Hvad der virker åbenlyst for en på 65, som det med at man ikke kopiere andre folks tekster, behøver ikke nødvendigvis være så lige til for en på 14. Blot et eksempel.

Så fordi man har langt mere erfaring på det livet generelt, så er man bedre stillet i Affiliate marketing og ved simpelthen at man ikke må kopiere tekster på nettet. At hun kopiere tekster, er fordi hun ikke har så meget viden på området, ikke fordi hun er 14... Jeg vidste godt man ikke måtte det, da jeg var 14, fordi jeg havde noget viden omkring det. Og derfor er det også godt hun opretter sådan en tråd, da hun opnår viden, og får konstruktiv kritik.

Min indvending er bare, at man ikke behøver skrive alderen ;) "se mit website... Jeg er altså kun 14.." Just saying...

Til dig på 14: 1. Kopir ikke tekster. 2. Find et ordentlig theme, andet end standard theme. 3. Overvej om du vil det her seriøst, hvis du vil brug 45 kr. årligt, og et webhotel til 10 kr. om md. istedet. 4. Overvej om du skal udskifte bannerreklamerne med nogle relevante kampagner/opsætninger i selv indlæggene. 5. Skriv nogle gode tekster ud fra long tail søgeord (google det :) )... 6. Kig på Dennis Drejers affiliate projekt med hans rapporter på dennisdrejer.dk.

Undskyld opsætningen af feedback...

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher Roelann:
Så fordi man har langt mere erfaring på det livet generelt, så er man bedre stillet i Affiliate marketing og ved simpelthen at man ikke må kopiere tekster på nettet. At hun kopiere tekster, er fordi hun ikke har så meget viden på området, ikke fordi hun er 14... Jeg vidste godt man ikke måtte det, da jeg var 14, fordi jeg havde noget viden omkring det. Og derfor er det også godt hun opretter sådan en tråd, da hun opnår viden, og får konstruktiv kritik.

Du havde fået noget viden om det - den viden får hun først nu. Man lærer igennem livet.

Samtidig så er det stadig mere imponerende når en 14 årig kaster sig ud i affiliate marketing, end en 65 årig. Der er så mange ting man skal lære omkring det, som en 65 årig muligvis har lært igennem andre kilder fx, som en 14 årig ikke nødvendigvis har. Jeg syntes det er udmærket at hun lige pointere, at hun ikke er lige så gammel som langt størstedel herinde. Det giver ikke anledning til at give anderledes kritik, der er jeg enig.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Christopher Roelann:
Så fordi man har langt mere erfaring på det livet generelt, så er man bedre stillet i Affiliate marketing og ved simpelthen at man ikke må kopiere tekster på nettet. At hun kopiere tekster, er fordi hun ikke har så meget viden på området, ikke fordi hun er 14... Jeg vidste godt man ikke måtte det, da jeg var 14, fordi jeg havde noget viden omkring det. Og derfor er det også godt hun opretter sådan en tråd, da hun opnår viden, og får konstruktiv kritik.

Du havde fået noget viden om det - den viden får hun først nu. Man lærer igennem livet.

Ja det er hvad jeg lige har sagt ;-)

Jonas:

Samtidig så er det stadig mere imponerende når en 14 årig kaster sig ud i affiliate marketing, end en 65 årig. Der er så mange ting man skal lære omkring det, som en 65 årig muligvis har lært igennem andre kilder fx, som en 14 årig ikke nødvendigvis har. Jeg syntes det er udmærket at hun lige pointere, at hun ikke er lige så gammel som langt størstedel herinde. Det giver ikke anledning til at give anderledes kritik, der er jeg enig.



Kun fordi jeg har set gentagne tråde, hvor de unge gør det :)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Få et nyt tema til siden - Alt for mange kører med standard temaet.

Få et rigtigt domæne - Det virker mere professionelt.

Få skrevet noget tekst i "Om", eller slet siden.

Du kan tjene penge ved at henvise til Webshops der sælger motionstøj, slankemidler osv.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)