Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop kommentarer: Tag gerne handskerne af.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg føler nu selv at jeg er ved at være så langt med min webshop, at jeg kan få mig til at begynde at lave lidt marketing.

Jeg vil dog gerne lige høre lidt feedback her først, og sig endelig hvad i mener.

Jeg er førstegangs webshop ejer, der ikke ved noget som helst om kodning. Jeg ved der stadig er en masse SEO problemer, men dem får jeg forhåbentligt rettet via min annonce på Freelancer jobbasen.

Al ris og ros er velkommen.

www.dontsmoke.dk

Mvh. Martin.

PS. Siden er lavet i magento, med meebox som host. Jeg har den billige host løsning, kører siden så langsomt at jeg skal opgradere?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

- Få fat i en udgave af dit logo, som ikke ser så gnidret ud, men står knivskarpt.

- Det store billede af blomsten, giver ikke mening.

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg synes din side er flot. Men:

Efter min mening så er den langsomme hastighed et stort problem, faktisk det som du bør løse som det første. Der er rigtig mange, inkl. mig selv hvis jeg var mulig kunde, som ville gå væk fra siden efter 1. eller 2. klik.

Held og lykke med det hele.

Mvh Brian / Xpress Tryk ApS

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes shoppen er meget fersk og template-agtig uden de store overvejelser omkring design mm.

Jeg står altid lidt af, når man på produktoversigter med 1 vare kan vælge mellem "vis som tabel/liste", at kunne sortere mm. Det skriger nærmest ud at der bare er smidt varer ind i en standard template.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre også har skrevet er layoutet lidt for standard. Få lidt farver på - specielt dine Læg i kurv knapper, så man ser dem bedre.

Derudover ville det være en helt klar fordel, hvis du kan finde nogle gode anmeldelser af dine e-cigaretter på nettet, som du kan linke til. Alle andre butikker siger jo også at deres e-cigaret er den bedste.

Mvh.

Michael

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)