Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du udvide dit marked med Sverige

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter med succes at have opbygget en Svensk firma struktur, står vi nu i den situation at vi har en smule overskud af arbejdskraft.

Vi har call-center og markedsførings samt design ressourcer som her i vinter halvåret ikke har besat hele deres arbejdsdag.

Dette vil vi selvfølgelig gerne lave om på. Derfor - har du en webshop eller en anden gode ide som allerede idag er overskudsgivende på det danske marked, og kan se potentialet i at udvide til Sverige, så kan vi måske lave noget sammen. Vi ved at ikke alle har økonomi til at ekspandere til Sverige - derfor :

 

1. Kan vi se ideen i dit produkt

2. Kan vi samarbedje - dvs. er vores kemi ok

3. Kan vi hjælpe dig / jer

ja så er vi parat til at yde vores del uden omkostninger for dig - vi tager simpelthen en "no cure - no pay" løsning i vores fremtidige samarbejde. Selvfølgelig arbejder vi ikke gratis - når alt er gennemført, vi forestiller os et fifty-fifty split på dækningsbidraget, men vi tilbyder simpelthen en mulighed for dig / jer der gerne vil ind på det Svenske marked.

Vi kan hjælpe med :

1. Kendskab til det svenske marked

2. Oversætning fra dansk til svensk

3. Svenske betalings aftaler (Klarna / Swea)

4. Markedsføring

5. Kundesupport / Call center

6. Svenske kontakter

Skulle dette have din interesse så tøv ikke med at kontakte os

 

Mvh.

 

Henrik

Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Faldt lige over denne, ved den er lidt gammel, men jeg vil gerne i kontakt med Jer.

Jeg vil kontakte jer herefter og vi kan tage et møde hvor jeg med sikkerhed vil synes om det vi kan tilbyde.


Med venlig hilsen

Hr. iværksætter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)