Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino ekspertindlæg - er de gode nok?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino

Jeg læser ind imellem Jeres ekspertblogs, som jeg synes er af meget svingende kvalitet. Groft set så virker det på mig som om: 

  • Der aldrig har været en journalist inde over ekspertindlæggene
  • At eksperterne ofte overskrider deres egne områder og går ind på lommefilosofiske områder
  • At artiklerne ofte er korte og ikke virker gennemarbejdede

Ved de almindelige debatindlæg kan jeg bedre håndtere, at man ikke lige har gennemarbejdet sine tanker inden man trykker på send. Det er lidt mere uformelt og man kan afprøve sig selv. Det er noget andet med ekspertindlæg – det skal sgu være i orden og det er det efter min mening ikke. Kvaliteten er ikke i nærheden af de artikler jeg kan finde på medier som jp, politiken, berlingske osv.

Det var mine five cents om dette område.

Mvh Jonas

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Med tanke på at de gør det af egen fri vilje og lyst, syntes jeg bestemt at der bliver givet meget mere end hvad der egentlig er forventeligt.

Jeg vil give dig ret i at der til tider, er indlæg som føles irrelevante for deres erhverv, men derfor kan tanken og meningen stadig være god?

Personligt springer jeg let og elegant over de indlæg jeg ikke føler giver mig noget, længere er den ikke.

Istedet for sådan et indlæg her, burde der egentlig være oprettet et kæmpe skulderklap til de mange gode mennesker der vælger at øse deres viden og erfaringer GRATIS til alle os andre.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Af en eller anden grund, kommer jeg op i det røde felt, når jeg ser sådanne indlæg. Ved ikke hvorfor, jeg har hverken aktier eller andet i amino :)

Jeg forstår bare ikke hvorfor man skal kritiserer aminoér der giver noget gratis væk til andre. jovel de for links og "ekspert titel", men jeg tvivler stærkt på at disse mennesker gør det fordi de mener at skulle tjene penge på det.

Amino bruger tid på at finde disse personer der ønsker at deltage, og når de har skrevet et indlæg, ryger de forbi Anja, som går dem igennem.

Jeg syntes faktisk der er masser af kvalitet i amino´s ekspert blogs. Faktisk er langt største delen guldkorn... måske ikke for en selv, men så for andre.

Jeg tror heller ikke at amino ønsker artikler som jp og politikken, nej de ønsker noget langt mere jordnært... som de har i dag.

Så jeg syntes du skulle tage nogle andre briller på, også se det med lidt større åbenhed. Jeg tvivler ærlig talt på du har læst særlig mange indlæg, når du skriver det du skriver.

Sidst og ikke mindst, skal man huske på at det er Martin der har valgt ordet ekspert... ikke de enkelte skribenter.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mickel Pedersen:
Istedet for sådan et indlæg her, burde der egentlig være oprettet et kæmpe skulderklap til de mange gode mennesker der vælger at øse deres viden og erfaringer GRATIS til alle os andre.

Enig Mickel!

Jeg har indenfor de sidste 6 måneder oplevet/følt at en blogger er gået ud over sine kompetence områder 1-2 gange, og det må siges at være begrænset, når man kikker på at det indhold der er lagt op, på bare 6 måneder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej venner,

I mine øjne så er konceptet bag dét at være ekspert-blogger, at ekspert-bloggerne er ligesom alle os andre iværksætter, med en stor viden om ét emne og lysten til at fortælle andre om det.

Ekspert-bloggere får jo hverken betalt løn, de gør det hele frivilligt og gør hvad de kan smide en masse brugbart viden i hovedet på os andre.

Hvis ekspert-indlæggene ikke er brugbare, så kan I jo give karakter derefter.

Så jeg synes vi skal takke for alt den viden vi gratis får fra kloge hoveder der er villige til at dele deres viden ud! Vis nu god karma!

Ha' en lækker dag!

 

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)