Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man leje et godt kamera til optagelse af nogle træningsvideoer???

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg ville lave et samarbejde med en proffesionel fotograf som har udstyret og viden om hvordan man laver gode optagelser
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 03:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Michael_N:
Jeg ville lave et samarbejde med en proffesionel fotograf som har udstyret og viden om hvordan man laver gode optagelser

Ja, men hvor/hvordan ville du etablere kontakt til en sådan. Det er ikke nødvendigt at skrive i hver eneste tråd Michael_N, medmindre man rent faktisk har noget at bidrage med.

Ydermere ville jeg IKKE benytte mig af en proffesionel fotograf. Jeg har selv arbejdet som model og disse fotografer er temmelig dyre (alt er relativt, selvfølgelig), men som nystartet, uden den helt store kapital, er det en kostelig omgang. Som eksempel kan nævnes Sophia Hviid. Utrolig dygtigt, men prisen er også derefter, vi gav i omegnen af 6000 for 10 billeder, så kan man selv vurdere, hvorvidt det er mange penge, men porteføljen skulle jo opdateres for at få de gode opgaver. Hvis man så derudover skal leje en fotograf i en hel dag eks. bliver det lynhurtigt rigtig mange penge.

Gå ind på youtube og se dem der har lavet træningsvideoer/videoer som du synes er i en fed kvalitet og spørg, hvilket kamera de har brugt. Du får som regel et svar relativt hurtigt, så kan du selv sammenligne på kryds og tværs så du har et prej om, hvad du bør gå efter ift. costbenefit.

Håber det kan bruges

/Christian

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 03:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Camilla,

Er du bosat omkring København/Nordsjælland, så har jeg muligvis en ung gut, som kan hjælpe dig med videooptagelserne.

Ellers kunne du kontakte bodybuilding.dk eller lignende og høre, hvilket udstyr som de benytter:
http://www.bodybuilding.dk/video.php

 

 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 04:04
Hvor mange stjerner giver du? :
http://www.medietek.dk/index.php/udlejning.html

Her er noget udlejning
Tilmeldt 29. May 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Online personlig træner Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Camilla... Er selv Personlig træner i Aarhus, står med nogle af de samme udfordringer som dig, i Aarhus har vi denne mulighed http://www.huset-aarhus.dk/ Her er der mulighed for at arbejde med professionelt udstyr i et fotostudie, så man kan få den rigtig lyssætning når man optager, samt råd og vejledning osv. til små penge, mener det koster omkring 130kr...  Ved godt det er i Aarhus, men søg på nettet, der burde også ligge sådan et åbnet kreativt værksted i kbh et sted... 

Hvis man vil lege med sit logo, kan man jo købe photoshop element til små 1000kr, eller bruge et gratis program som photoshape der ligger på nettet, det nemt at gå til... har f.eks lavet mit timeline billede på https://www.facebook.com/traeningstips og lidt på min webside http://personligtraener4u.dk/index.html i photoshape...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Christian... Det sidste du skrev giver rigtig god mening og vil vare den bedste fremgangsmade... 

Michael nok kan en prof lave et stykke arbejde, som vil vare anderledes end man kan lave som amator, men jeg mener faktisk ikke altid det er den prof. som er den bedste. Klart hvis jeg var et stort kommercielt firma mv. jo vist sa ville det vare tilgangen.. Men tror sagtens man kan skabe et produkt, som adskiller sig fra markedet og maske faa mere personlighed igennem til sine kunder... For det er netop det som er mit storste fokus... Kunden i centrum.. Og jeg tror sadan set kunden er ligeglad med om det er optaget af en prof eller amator, sa lange billedkvaliteten er god, de kan hore hvad jeg siger og saa er det min opgave at snakke, motivere og stotte kunden... 

Tusin tak for jeres tid, Camilla

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Personligtraener4u.dk

Fedt at du skriver, nu da du sidder med nogle af de samme udfordringer... Har du lavet videoer i studiet saa??? Synes det er super god ide og vil straks gaa igang med at soge efter det... for JA det ma findes her i kbh ogsaa... Der er saa mange kreative varksteder, sa mon ikke det kan lade sig gore... Ps. Har du saa taget en ven med, som ved noget om fotografering/videooptagelse og saa bare brugt det udstyr som er til radighed?? 

Photoshape... Aldrig hort om... Gar ind og kigger med det samme... Mange mange tak... elsker at fa ny viden, som bringer mig et skridt tattere pa at have et velgennemtankt koncept, som vigtigst af alt giver mine kunder en god oplevelse og lysten til at trane med mig..

Jeg er netop hjemvendt fra Mexico City, hvor jeg ogsaa startede op selv, som personlig traner... og WOW... jeg fik mange kunder... Min erfaring er at nar forst man far 4-5 kunder, sa kommer flere kunder til af sig selv... ALLE mine kunder oplevede markante resultater paa bare det 1 maned og derfor anbefalede de mig videre... Men det var virkelig en fantastisk oplevelse at sta i en af verdens storste byer og skaffe sin forste kunde..

Sa er kbh pludselig meget lille, men markedet er meget anderledes, fordi danskerne er vant til de kommercielle fitness kader og deres lave priser... faktum er desvarre bare at 60 % af alle medlemmer falder fra paa et ar... og der har vi det store problem... Folk mangler at SE og MARKE resultater og er ofte overbevist om at et kob af et medlemsskab er ligmed resultater... Desvarre er det ikke sagen!!!!!  naaa sorry, lob lige af med mig...haha.. skrevet en del om netop dette felt i mit sidste studie... Men interessant at udveksle lidt erfaringer..

Ma jeg sporge hvad du ellers har gjort for at markedsfore dig selv og fa flere kunder?? Hvor traner du med dine kunder??

Mvh Camilla 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg bor paa Norrebro... Hvad er det for en gut, lyder da spandende...??? Smil... 

Mvh Camilla

Tilmeldt 29. May 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Online personlig træner Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey... Den står på arbejd arbejd om lidt... men lad os da udveksle lidt erfaringer senere...skriver lige pb til dig når der tid...:-)

H Claus

Fra Herning
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Webshipr.com Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Camilla

Hvilket medie skal dine videoer bruges til? Skal de vises online via Youtube eller Vimeo, eller det til fremvisning på HD TV eller lignende?

Må indrømme at jeg har rimeligt gode erfaringer med at optage videoer med fx. en Iphone 4 eller lignende. Nøglen er dog at bevare et roligt billede efter via et stativ af en form. Jeg er ikke prof indenfor faget, men har igennem årene skulle bruge video materiale til forskellige projekter.

Tænker at det er en god måde at holde det omkostninger nede. Så en 720p film på en smartphone med et super kamera er en mulighed :)

Thomas - Klikhouse.dk

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)