Jeg har igennem de sidste 5 år drevet en webshop med en deltidsansat, som står for at bestille varer, oprette dem i shoppen, pakke & afsende ordrer og varetage det meste kundeservice pr. e-mail. Af helbredsmæssige årsager er han ikke i stand til at arbejde mere end 15 timer pr. uge, hvilket er nok til at drifte shoppen, men ikke nok til at udvikle på den desværre. Derfor overvejer jeg forskellige alternativer som f.eks. at "dele en ansat" med en anden webshop så vi kunne dele lager, medarbejder etc. Et andet alternativ kunne også være, at vi gik flere webshops sammen og lavede en løsning, hvor vi delte lager og flere ansatte, hvilket også ville gøre, at man stod stærkere overfor PostDanmark - kunne udveksle erfaringer, hjælpe hinanden etc. Skriv gerne til mig på henrik@megamerchandise.dk hvis du er interesseret i at se, om vi kan finde en løsning. Jeg har ikke den endelige løsning, men er interesseret i at starte dialogen med andre, som også gerne vil vækste og dele erfaringer med andre webshops - og meget gerne fra Aarhus området, så vi kan mødes. /Heinz |
Lyder som en rigtig god idé. Tror godt kan kan gå sammen et par stykker og stå stærker ift. Post Danmark, indkøb af emballage mm.
Kontakter dig den dag jeg får brug for det!