Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er bedste gratis regnskabsprogram ?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er efter din mening det bedste gratis regnskabsprogram?

Gerne kom med for og imod dit foretrukne program og hvorfor man ikke skal vælge de andre.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu blev der vist spurgt efter "gratis" regnskabs programmer... og de tre der bliver anbefalet på mitregnskab.dk er ikke gratis, dog billige, men ikke gratis..

prøv google... eller søgefunktionen her på amino,... er sikker på, at det spørgsmål er stillet før...

Fra Grenaa
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger SummaSummarum.

Der kan hentes en gratis demoversion med 300 posteringer på www.stones.dk herefter koster det ca. 1.000,-

Det er let og ligetil at gå til selvom du ikke har så meget erfaring.

 

 

Med venlig hilsen

Mikkel K.


Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tja, det kan jo være interessant nok at se på hvilke gratis økonomiprogrammer der findes.

Men jeg synes at det er vigtigere at se på hvilket der passer bedst til din virksomhed, og så derefter tage en vurdering af om du er villig til at betale den pris det koster, eller vil gå på kompromis og vælge et alternativ. Det er både besværligt og tidskrævende at skifte økonomisystem på et senere tidspunkt, så det er en god ide at tænke sig godt om inden man vælger.

Personligt er jeg meget glad for e-conomic.dk. Da det er online kan jeg arbejde med det overalt, bare der er en internetforbindelse. Min revisor kan kigge over skuldrene - gratis - og jeg skal ikke tænke på backup, eller være bekymret for eventuelle vira som kan forpeste den PC økonomiprogrammet er installeret på. Priserne starter ved 149 kr/mdr. og det kan vist selv det strammeste iværksætterbudget bære.

Så prøv at se efter hvilket program der passer dig bedst...

mvh Carsten
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg følger spændt med på tråden, da jeg selv overvejer hvilket program vi skal bruge i forbindelse med vores firma.

Jeg har søgt lidt rundt på nettet og brugt www.mitregnskab.dk


Jeg hælder dog til Summasummarum efter jeg har hentet deres gratis prøveversion og testet den. Den kan tilpasses, gennem de forskellige versioner, så betaler man for det man har brug for.

 

Men det kunne være dejligt at få lidt mere feedback fra nogen som bruger det i hverdagen.   

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Ikke for at male det hele sort eller se negativt på det, men jeg har aldrig hørt om et program som er gratis hele vejen igennem.

Jeg ved at man i firmaet Mamut har en gratis startpakke til alle nye virksomheder i 1år, og den har fået meget ros.


Mvh Mørch

Mørch

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 27-06-2007 01:12:33 Forfatter: MørcH Hej,

Jeg ved at man i firmaet Mamut har en gratis startpakke til alle nye virksomheder i 1år, og den har fået meget ros.


 

Hvor får Mamut ros? Jeg synes kun at jeg har hørt negativt om det, og efter at have rodet med iværksætterpakken i 2-3 timer afinstallerede jeg det. Mamut kunne vist godt trænge til et kursus i brugervenlighed.

mvh Carsten

 

 

Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har i Dansk Fotografi, med stor fornøjelse brugt e-conomic
Det er ikke gratis, men godt, let og hurtigt at bruge.
En overvejelse er jo også kvaliteten af programmet, hvis du kan få fakturering osv. klaret i en fart. Kan du fortage dig andre ting som måske kan resultere i flere faktura og dermed retfærdigegøre investeringen i et ordentligt regnskabsprogram.

e-tasker.dk - Nordens største online forhandler af tasker

Fra Tune
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Jeg ved det ikke om det er bedst, men det er i vælferd brugervenlig og gratis (Sigmaregnskab). Dog kræver det at du har installeret Microsoft Access 2000 eller senere. 


Side 1 ud af 2 (20 indlæg)