Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med eller uden telefon nummer

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

roxybageren:

jeg ser to - måske tre muligheder

1. Kun mail.

2. mail og en fast tids punkt til at træffe dig på,  evt. skype call

skype call er nemt at sætte op  på dit web.

læg evt. link i din header, så har samtidig en troværdighed på siden.

<a onclick="return skypeCheck();" href="skype:ditbrugernavn?call">link tekst</a>

3. telefon servise fra diverse firmaer. TDC har haft det. Kender ikke effekten af den

Jeg bruger selv option 2 uden problemer. Kunder kan få fat i mig hver dag i en givent tids ramme.

Når man er kunde får de mit mobil nr. til akut hjælp.

Jeg skriver til dem har jeg ringer tilbage hvis jeg ikke tager den.

Tak for dit forslag

Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Lasse og Mick

Tak for jeres vinkel på problemstillingen.  Er et mobil nummer amartør agtigt frem for et fast nummer ?

Mobil nr. = fritids wannabe forretning

Fast nr. = pro. forretning med kontor

?

Er det meget sjældent at i som webshops ejere har kunder som ringer ?

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens bruge et mobilnummer.

Jeg ville også vælge at sætte nummeret på, selvom du aldrig tager telefonen. Du vil sandsynligvis have mange, der bliver ansporet til at købe, fordi muligheden for hjælp er til stede. Jeg vurderer, det opvejer de nok ret få kunder, der lader sig afskrække af en telefonsvarer.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagten bruge et mobil nr. Jeg tænker også lidt, kan man se om det er et mobil nr el fastnet nr ? ( jeg har kun har mobil nr så ved ikke sådan noget ;-)

Så bare brug et mobil nr. Men husk at du selv indtaler en besked på svaren så folk ved at det er dig og din forretning de har ringet til ;-)

Nu kan jeg kan svare for mig selv. Men det sker ikke særlig tit at folk de ringer, de sender for det meste bare en mail. Og når folk ringer er det mest hvis de lige vil ha byttede om på en farve og være sikker på at vi får det afvide. 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere og flere - også virksomheder dropper dyrt fastnet og får mobilløsninger, så der er ikke noget amatøragtigt over det.

Der er sikkert stor forskel, men uden tvivl koster det kunder ikke at have tel. med. - også selv om folk ikke umiddelbart har tænkt at ringe til dig.

Personligt kigger jeg altid hvad der står af info om firmaet - og dumper det hvis den er mangelfuld.

Jeg har selv mange opkald hver dag - men det afhænger jo af branche.

Skriv telefontid på hjemmesiden, og indtal besked til de der ringer udenfor alligevel - så er du dækket meget godt ind.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)