Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MMXII, hvad syntes i?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal i hvert fald have rettet på dine engelske tekster - det er værst i "About", men der er også andre fejl.

Hvorfor er du ikke konsistent i dit valg af sprog? 

Og så er "syntes" datid. Brug "synes", tak.

Som i "Hvad syntes i om min gamle side, og hvad synes i om den nye".

Når det er sagt, skal du også have ros! Det er dejligt at se en ung mand byde ind og udsætte sig for massernes kritik.

Det er ikke perfekt, men det er en god start. 

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have, ja kritik er jo det eneste man lære noget af. :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person
Sitet virker ikke fra iPad (flash)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

siden den er en ommer da flere  telefoner , ipad sikkert ikke kan se siden massevis biblioteker skoler med mere ikke kan se siden  da de simplethen ikke opdatere flash , desuden er det nærmeste umuligt at søgeord optimere

vis sider eksempelvis i tog er siden en evighed om upload siden , da det er store flash filer der skal ses første og man ikke sider et sted med en forbindelse med over 1 mbit mange sider med lavere forbindelse internet, så siden henvender sig til folk med jævn hurtigt internet forbindelse og som har en computer selv og som ikke sider med en telefon med mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 03:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Petrus:

Du skal i hvert fald have rettet på dine engelske tekster - det er værst i "About", men der er også andre fejl.

Hvorfor er du ikke konsistent i dit valg af sprog? 

Og så er "syntes" datid. Brug "synes", tak.

Som i "Hvad syntes i om min gamle side, og hvad synes i om den nye".

Når det er sagt, skal du også have ros! Det er dejligt at se en ung mand byde ind og udsætte sig for massernes kritik.

Det er ikke perfekt, men det er en god start. 

Dit eksempel kan også nemt være forkert. Det er bedre at være meget tydelig: "I går syntes jeg at din side var pæn, I dag synes jeg den er noget pis"

Fra København
Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Meemooz Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik


Kan godt lide at produkterne er i fokus på siden, men kunne ved første øjekast ikke rigtig finde ud af om det var produkter eller ej. Måske det ville blive mere tydeligt, hvis du inkluderede nogle priser ved siden af produktbillederne?

Mvh

Mark

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

vis du tjekker site google klik her kan du se tager fuld ud ens tekst , faktisk vis ser på siden tror google siden er på engelske google har store problemer at læse siden lige nu , jeg kan godt se visse undersider er på engelske men at google tror ved en site søgning også danske tekster er engelske er siden ganske ekstrem svær at læse og derved bliver det meget meget svært at få besøgene kunder i igennem det organiske søgeresultat i google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Frederik, hvordan hænger det sammen at disse "Swiss made" ure har en model (den sorte med lænke på din facebook side) med tre små urskiver, men ingen betjeningsknapper til dem (stopur, analog datovisning eller hvad de nu er til) ?
Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal tænke på det kun er prøvebilleder så der er ikke gjort så meget ud af det, men tak fordi du gjorde mig opmærksom på dette :D fortsat god dag :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)