Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IKKE oprettet på CVR.DK ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra VInderup
Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk!

Jeg er godt igang med at stifte firma med en kammerat. I fredags ansøgte jeg om CVR nummer og har også fået en bekræftelses mail, med vores SE-nummer osv.

MEN vi er endnu ikke kommet ind på CVR.dk? 

Hvad kan dette skyldes? Vi skal nemlig værre oprettet der for at komme videre med vores forhandler(e). 

MVH ken

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du modtaget dit CVR i mail er du som hovedregel oprettet eller under oprettelse.

Jeg ved ikke hvordan forløbet er nu til dags. Dengang vi oprettede modtog vi CVR og reg.bevis pr. post.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ken Fiskbæk:

Hej Amino folk!

Jeg er godt igang med at stifte firma med en kammerat. I fredags ansøgte jeg om CVR nummer og har også fået en bekræftelses mail, med vores SE-nummer osv.

MEN vi er endnu ikke kommet ind på CVR.dk? 

Hvad kan dette skyldes? Vi skal nemlig værre oprettet der for at komme videre med vores forhandler(e). 

MVH ken

Lidt usandsynligt at nogle herinde skulle vide det, men jeg ved at de har haft nogle IT opgraderinger i gang, så måske er de lidt bagud med nye firmaer. Hvem ved. Det er heller ikke meget tid i har givet dem, afhængig af hvornår i indsendte ansøgningen.

Fra VInderup
Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer. Det gjorde vi som sagt i fredags

MVH Ken

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ken Fiskbæk:

Hej Kristoffer. Det gjorde vi som sagt i fredags

MVH Ken

Hej Ken,

Det så jeg godt det var bare mere om i gjorde det kl. 07:00 eller om i gjorde det 23:59 ;)

Fra VInderup
Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåå.. 

Jeg ansøgte ved 2 tiden om dagen, men vi er blevet oprettet nu, så ingen problemer. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)