Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unikt og eksklusivt kvalitetsbørnetøj...MILLA-PETIT

Side 2 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis!

Hmmm...jeg er vist igen ikke helt med?
Jeg mente, at jeg havde løst det ved at sætte titler ind på siderne, som indeholder de samme søgeord, som jeg tilmelder mig med til søgemaskinerne?
 
Men...jeg har begrænsede redigeringsmuligheder i butikken...
 
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej wubi!

Det er rigtigt...det er en standardshop, som jeg har købt hos ScanNet.
Mine redigeringsmuligheder er begrænsede, som du siger...
 
Jeg har så forsøgt at sætte titler ind på hver side...pigetøj - drengetøj - festkjoler - dåbskjoler - børnetøj...som jeg håbede kunne løse den del af søgemaskinernes søgeord...
 
Eller er det ikke en løsning?
 
 
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg har forstået Dennis korrekt så er de titler der tales om dem du ser helt oppe i den øverste grå bar på din browser. Lige nu har du kun dit firmanavn stående. Det er det du skriver ind under "butiksnavn" i feltet "butiksdata". (Har selv en Scannet løsning).

Scannet har desværre ikke muligheden for at give de enkelte sider titler.
 
I det hele taget (uden at jeg er specielt kompetent på dette opråde) synes jeg ikke at Scannets løsning er særlig fleksibel og let at gøre søgemaskine venlig. Men til gengæld er den let at have med at gøre, hvis man ikke er så god til hjemmesider.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Køb søgemaskineoptimeringsmodulet til 200 kr. pr. måned - så kan du give HVER eneste side unikke sidetitler.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej wubi!

OK...på den måde skal det forstås
 
Nej...det har du ret i...ScanNet åbner vist ikke mulighed herfor...
 
Håber dog, at søgemaskinerne falder over siden alligevel
 
 
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rosenstand!

OK...takker for tippet
 
 
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme :-)

 
Se f.eks. en af "vores" WebShops, der benytter sig af modulet: www.energinordbutikken.dk - der kan du se, at hvert eneste produkt og hver eneste varegruppe har unikke sidetitler. Og det "rykker" altså :-)
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Pia, jeg vil fraråde dig at bruge deres søgeoptimeringsmodul. Prøv at søg på den tråd jeg har lavet der hedder "skyd på min shop".

Heri forklarer Mikkel hvorfor den måde Scannet optimerer på er farlig.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rosenstand!

Takker for kigget
 
Jeg har lige opdaget, at ScanNet også tilbyder et søgeoptimeringsmodul til kr. 200,- pr. md. ...
Jeg er dog ikke helt afklaret med mig selv, hvorvidt jeg skal investere i et sådant?
 
Jeg er, som nyåbnet butik...ganske godt tilfreds med mine besøgstal pr. dag...ved rent faktisk ikke om jeg kan forvente mere?
Jeg har tilmeldt butikken til en del søgemaskiner...og forsøgt at ændre så meget som muligt på butikken...ved hjælp af de gode råd I har givet mig
 
Jeg har bl.a. i dag oprettet mulighed for BÅDE 2 og 3 kliks struktur...og håber, at det hjælper yderligere på tilfredsheden blandt brugerne...
 
Egentligt vil jeg gerne have en lidt anderledes butik...med al respekt for de andre!
Og håber, at netop DEN målsætning...vil bringe succes!
 
Det afprøver jeg bl.a. ved at præsentere nye og endnu "ukendte" mærker og designere, som jeg mener har talenterne og idéerne i orden
 
 
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som du kan læse ovenfor, advares du mod modulet fra ScanNet, fordi det angiveligt er "farligt". Men det modul, du skriver om lige nu, er et helt andet modul, som optimerer på en anden måde. Jeg vil IKKE medgive, at søgemodulet til selve Webshoppen er "farligt", men jeg vil medgive, at der er en teoretisk risiko ved det. Til gengæld står det helt og indiskutabelt fast, at SEO-modulet fra ScanNet til 200 kr. pr. måned IKKE kan skade din hjemmeside på nogen måde. Hvis du læser den debat, der henvises til, vil du konstatere, at kritikerne trods et utal af opfordringer ikke kunne komme med ét sagligt argument. Jeg vil lade dig dømme selv - men jeg syntes blot, at du ikke skulle forveksle de to moduler.

Til hyggelig orientering er der ca. 400 WebShops med det "farlige" modul i drift, og de ældste har kørt med modulet i et år nu. De tjener mange penge på deres shops - og trods den "overhængende fare", er der markant bedre placeret i søgemaskinerne end shops uden modulet :-)

En lille tilføjelse: Din shop er rigtig pæn, men du skal få ændret teksterne i toppen fra "Link 1" osv. til sigende tekster. 
Side 2 ud af 8 (80 indlæg)