Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unikt og eksklusivt kvalitetsbørnetøj...MILLA-PETIT

Side 4 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rosenstand!

Selvfølgelig må man mene noget andet end andre...vi er jo ikke ens...men individuelle...med hver vores erfaringer og holdninger 
 
Men interessant læsning...det er det bestemt...begge henviste tråde!
 
Navnligt for en, som jeg, der ikke kender en dyt til søgeoptimering...og blot bliver forvirret over alle de tekniske betegnelser
 
Så er det rigtigt rart, at der er nogen, som vil give sig tid til at forklare...
 
 
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas!

Jeg vil ikke sige, at du forvirrede mig yderligere...men du kommer med nogle gode argumenter
 
De er skrevet bag øret!
 
Selvfølgelig er det noget rigtigt godt skidt, hvis hele systemet beskadiges...men som jeg ser det...kan det forvoldes af flere forskellige grunde ( den med 70 km på motorvejen)...
Man skal da prøve at sikre sig bedst muligt...det er jo et must for levevejen...men der er risiko ved alt, som jeg ser det...
 
Man må jo så opveje fordele mod ulemper  
 
 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :

> Til hyggelig orientering er der ca. 400 WebShops med det "farlige" modul i drift, og de ældste har kørt med modulet i et år nu.

Det var det samme som Traffic Power sagde til deres 15.000 kunder lige op til den ag hvor de alle blev slettet af Google - vel og mærke kundernes EGNE domæner. Scannet begår mange af de samme fejl som Traffic Power gjorde - og andre før dem.
 
Som understreget i den anden debat om Scannets "søge-moduler" har jeg endnu ikke set et eneste eksempel på en "ren" implementering af en type som jeg ville anbefale at nogen  placerer på sit eget website. Om det findes ved jeg ikke - jeg kan kun forholde mig til det jeg har set, den markedsfæring af produkterne der er tilgængelig på deres website, og de udtalelser Scannet selv er kommet med gennem brugere her på Amino. Det gør samlet set at jeg fortsat vil mene at folk skal holde sig væk fra disse moduler og i stedet vælge andre løsninger - enten en "renere" optimering på deres eget domæne - eller, hvis man ønsker en af de "lette" løsninger, så på et andet domæne.
 
Det der tilsyneladende er problemet med Scannets shopping-løsning er, at de har lavet den så dårligt at den ikke kan optimere ordentligt i søgemaskinerne - og så har de lavet denne lappe-løsning. Det er både uelegant og risikabelt - uanset hvordan man så vender og drejer det. Om man vil løbe den risiko er naturligvis helt frivilligt.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Og så kører vi igen med firkantede påstande uden hold i virkeligheden. Det er decideret uklædeligt!

Mikkel skriver: Det der tilsyneladende er problemet med Scannets shopping-løsning er, at de har lavet den så dårligt at den ikke kan optimere ordentligt i søgemaskinerne

Det er så Danmarks suverænt mest købte løsning, som ranker udmærket UDEN søgeoptimeringsmodul. Masser af ScanNet shops ligger på topplaceringer på vigtige nøgleord uden at have søgemodulet implementeret.

Og denne gang vil jeg gøre, som Mikkel de Mib ynder at gøre: Jeg dokumenterer ingenting overhovedet - jeg skriver det blot som en uomtvistelig sandhed. Ligesom det er forkert, at Traffic Power og ScanNet metoderne kan sammenlignes.

Så er jeg nok der, hvor jeg ikke vil bruge flere kræfter på at forsvare et produkt fra en anden virksomhed mod udokumenterede angreb. God fredag til alle!
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Rosenstand: Optimeringsmodulet til Scannets shopsystemer benytter sig af en form for cloaking. Det SEO-modul de tilbyder på http://www.scannet.dk/soegeoptimering.asp er ifølge dig ikke forbundet med nogen risiko. Har du et eksempel på en SEO-side genereret af dette SEO-modul?

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
> det er forkert, at Traffic Power og ScanNet metoderne kan sammenlignes.
 
Nej, det er faktisk meget korrekt at lave den sammenligning. Både de gamle Traffic Power sider og Scannets sider er af en karakter som søgemaskinerne siger de ikke vil have, og de er placeret på kundernes eget domæne. Det er lige prøæcis de to faktorer der tilsammen gør det til en rigtig skidt løsning.
 
Hvis Scannets shoppingmodul er så let at optimere til at ranke, som du påstår, ja så forstår jeg slet ikke hvorfor de forsøger at prakke kunderne dette "søge-modul" på. Men det vil jeg også stærkt betvivle. Det kræver ikke ret mange kig på de referencer Scannet selv leverer på shopping-kunder før man kan konstatere at systemet er en meget lidt søgemaskinevenlig lavet - for at sige det mildt.
 
Det bedste man kan sige om de løsninger jeg har set fra Scannet er at de er billige, og sjovt nok, så får man med dette lige præcis hvad man betaler for :)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan da godt starte forfra igen:

- Jeg siger vi gerne vil se hvad der kommer ud af Scannets søgemodul til shopping
- Du viser os ovenstående URL
- Jeg påpeger at der er ting på siden som IKKE er accepteret af søgemaskinerne
- Du siger at det er ikke modultet, men noget DU har tilføjet
 
Og så er vi tilbage hvor vi startede: Vi har endnu ikke set et eksempel på Scannets søgemodul sider som jeg kan anbefale at folk anvender.
 
Jeg har set på denne form for sider lige siden jeg startede med SEO for mange år siden, og hver eneste gang er historien præcis den samme som her: Nogle stædige folk bliver ved med at påstå at det hele er OK - indtil den dag hvor det hele slettes, hvorefter de kommer tudende tilbage i debatterne og "ikke forstår noget" (på trods af de utallige advarsler de fik i samme debatter). Så kommer brokkeriet over at "hvorfor gør Google det her mod os" og alt muligt andet vrøvl.
 
De sider som Scannet producerer med deres søgemoduler er i praksis identiske med de strategier som mange andre har fejlet med utallige gange - og hver gang koster det kunderne mere end de havde regnet med - et "tabt" domæne.
 
Og tror mig, når det sker for Scannet vil de som  alle andre påstå at det er Google der er skurken - ikke dem. Men gæt hvem der sidder tilbage med aben? Det gør DU!
 
Hvis du har lyst til at løbe den risiko - så fint med mig, men lad være med at lyve for dig selv.
 
 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt er det IKKE samme metoder som Traffic Power.

Her er en beskrivelse fra http://www.webworkshop.net af de metoder, Traffic Power benytter: Their technique is to auto-generate a lot of auto-redirecting doorway pages, which are designed to rank highly for specific searchterms. These pages are placed on their own servers and automatically redirect people to the client''s site. Because doorway pages have a bad name (wrongly), Traffic Power called them "Search Engine Entry Pages" in a successful attempt to deceive potential clients who may have heard of doorway pages.
 
Der er IKKE tale om auto-redirecting eller auto genererede sider. Jeg kan ikke få dig til at dokumentere dine påstande om ligheden med ScanNet modulerne og du fremkommer med selvmodsigelser og nye argumenter hver gang dine tidligere bliver modbevist. Jeg kan ikke diskutere med dig, og jeg ønsker ikke at debattere ScanNets produkter med dig, Mikkel.

Jeg lukker denne diskussion definitivt for mit vedkommende.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan som sagt vende og dreje det som du har lyst til, men det jeg har set fra Scannet lider LIGE PRÆCIS af de problemer som har fået både TP og mange andre til at få store dele af kundernes websites slettet. Det kan du så vælge at ignorere, men det gør det bare ikke mindre sandt.

At du vælger at afslutte hvert andet indlæg med at du ikke gider diskutere det mere må du helt selv om - jeg har ikke tænkt mig at stoppe med at gøre opmærksom på de risici der er ved de løsninger folk bliver prakket på, når leverandør og andre tilsyneladende ikke vil stå ved det.
 
Det er et uomtvisteligt faktum at Scannets søgemodul øger risikoprofilen på dit website - risikoen øges for at dit website bliver smidt ud af søgemaskinerne. Lev med det eller lad være, men lad vær med at bilde dig selv ind at det ikke passer. Jeg har sgu set for mange af den slags implementeringer, og ikke mindst konsekvenserne af dem, i min tid til at lade mig nare :)
Side 4 ud af 8 (80 indlæg)