Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tøj/møbler/brugskunst:har du samme drømme?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg kan ikke helt slippe tanken om at åbne egen butik,evt.netbutik til at starte med. Min store lidenskab er tøj og mode,specielt de danske designmærker tiltaler mig og også design-børnetøj. hertil kommer en stor interesse for brugskunst/møbler og egne malerier. Min drøm af en butim ville være at sælge dansk tøjdesign (både til mor og barn),lidt lækkert brugskunst og så selvfølgelig mine egne malerier,som jeg tidligere har solgt godt af i en butik med designmøbler/brugskunst.MEN men men....jeg er også mor til to børn og har indset at jeg af flere forsk.årsager har brug for en partner..så sidder du og læser dette og nikker genkendende til mine idéer/drømme og har tænkt ca det samme,så SKRIV....så kan vi sammen gå lidt videre med de idéer jeg har og du har og se hvad det kan føre til...Du skal bo i Østjylland...håber at høre fra dig/jer
Kærlig hilsen Matilde
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det vil hjælpe lidt på svarprocenten, hvis du skriver lidt mere om dig selv...

F.eks. hvad du arbejder med nu og hvad du har lavet tidligere!
 
/Brian
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mathilde
 
Hvor er det ærgeligt at du bor i jylland... det lyder ligesom min drøm, men jeg bor desværre i København, eller faktisk lige uden for København.... Jeg er mor til 2 drenge på 8 måneder og 3 år... men har haft lyst til at åbne butik i mange år! Øv at du bor derovre... tror vi kunne forene vores drøm...
 
Knus Sønderhave
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er uddannet pædagog og arbejder på en skole med specialklasse-børn,dvs børn med psyko-sociale vanskeligheder.Har arbejdet indenfor mange forsk.områder af det pædagogiske felt. Min stpre force er balndt andet human-ressource-relaterede områder (konflikthåndtering,psykisk arbejdsmiljø,personalegrupper i det hele taget) Trænger på et tidspunkt indenfor nærmeste fremtid til at prøve nogle andre områder af og hellige mig mine interesser på en proffesionel måde (se ovenfor beskrevet)
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)