Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aktiehandel - Hvor?

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gennemførte min første handel i går via. Nordnet, selvfølgelig med en kyndig i baghånden. I dag opdager jeg så at GA-kursen er ændret, og at jeg faktisk har tabt 20 kr. på trods af, at min aktie sluttede højere end jeg købte den til, en der kan sætte mig ind i det? Er det fordi kurtagen først er blevet medregnet nu?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

GA-kursen er incl kurtage, derfor kan det se ud som et tab, men det er bare et udtryk for dine omkostninger

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret! Hvordan kan det være, at jeg selv kan ændre min GA-kurs?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Animal:

Mange tak for de gode svar!

I og med at jeg starter fra scratch, er jeg på udkig efter litteratur, hjemmesider o.lign. for at få skabt et stabilt grundlag for mine fremtidige investeringer. Har I nogle forslag? Har hørt om bogen "Tjen en million på aktier" dog intet videre. 

Animal:

Ingen der ligger inde med et par anbefalinger?

Hvad med at læse hvad BBX skrev som en start?? 

"Hvis nej, så lad mig give dig nogle guldkorn med på vejen. Glem anbfalinger, glem avanceret teknisk analyse (til at starte med). Fokuser på Japanese Candlesticks (JC) og simpel (meget simpel) teknisk analyse. Gå ind og læs om Charles Dow-teori og JP, lån en bog om "Behavioural Finance" og læs den - det er alt hvad du skal bruge for nu."

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)