Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS integrering til intranet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!


Jeg er i gang med et projekt til Young Enterprice, som er en iværksætter konkurrence for studerende over det meste af landet. Selv og nogle kammerater er vi igang med at lave et intranet til skole og andre institutioner - vi er kommet i tanke om vi gerne vil tilbyde SMS-service og dérfor gerne vil finde en mulig samarbejdspartner (eller i hvert fald nogle priser at kunne lægge sig op ad).

Så derfor spørger jeg jer om i kender nogen som udbyder sms servicer og evt priser - det vil være en stor hjælp. Tak :-)

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om i går på handelskole, jeg ved i hvert fald at IBC kolding har alle disse funktioner er allerede det vi kalder fronter så der er ikke møg innovation over det. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Og i folkeskolen bruges der SkoleIntra som også har SMS integration. Men held og lykke Smile

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Johansen:
Så derfor spørger jeg jer om i kender nogen som udbyder sms servicer og evt priser - det vil være en stor hjælp. Tak :-)

Jeg tilbyder det i form af textreactor.com men for at kunne komme med en god pris så et skud i tågen om antallet? Der betales kun for den enkelte sms så der er intet oprettelsesgebyr eller månedsgebyr.

Men prisen starter på 17 øre og så går den ellers nedad.

Fra Odense
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 16
Fra  ProLite Development Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

cpsms.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos smsit.dk tilbyder vi også sms-løsninger. Vi er dog en øre dyrere end Niels, med 18 øre pr. SMS ;)

Held og lykke med projektet =)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)